Τώρα, η Volvo στοχεύει στην Tesla…

Έχουν περάσει 5 χρόνια από τότε που η Volvo ξεκίνησε τον επαναπροσδιορισμό της ως μάρκα και τα πράγματα πηγαίνουν καλά. Χάρη σε μία ευφυή μίξη σύγχρονου σχεδιασμού, τεχνολογίας, πολυτέλειας και ποιότητας, η σουηδική φίρμα έχει αυξήσει τις πωλήσεις της παγκοσμίως και έφτασε στο σημείο που μπορεί, πλέον, να θεωρεί ότι ο πρώτος στόχος επετεύχθη:

“Ξεκινήσαμε το ταξίδι 5 χρόνια πριν, όταν είπαμε ότι πρέπει να κερδίσουμε Mercedes-Benz, BMW και Audi.”

Δήλωσε ο Αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Volvo, Robin Page.

“Τώρα θα έλεγα ότι είναι κάπως διαφορετικά. Συγκρινόμαστε με αυτές της μάρκες και πολλές δοκιμές λένε ότι τους κερδίζουμε.”

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Volvo έχει το “δικαίωμα” και την δυνατότητα να παραμείνει στάσιμη. Σύμφωνα με τον Page, ο επόμενος στόχος για την φίρμα, δεν είναι άλλος από την Tesla.

“Πάντα παρακολουθούμε (και πιστεύω ότι ολόκληρη η βιομηχανία το κάνει) την Tesla. Όχι τόσο από σχεδιαστικής άποψης, αλλά όσον αφορά στην τοποθέτηση της και την στρατηγική του εξηλεκτρισμού. Πώς κάνει τα πράγματα διαφορετικά. Αυτή είναι η πρόκληση μας τώρα.”

Η αλλαγή στην στρατηγική, αντικατοπτρίζεται και στους στόχους που έχει θέσει η σουηδική μάρκα για το προσεχές μέλλον. Η Volvo έχει ανακοινώσει επίσημα ότι δεν πρόκειται να εξελίξει μία νέα γενιά πετρελαιοκινητήρων ενώ θέλει από το 2019 και έπειτα, κάθε νέο μοντέλο που θα λανσάρεται να είναι διαθέσιμο και σε μία, τουλάχιστον, εξηλεκτρισμένη έκδοση. Όπως δήλωσε ο CEO της, Hakan Samuelsson, μέχρι το 2025, τα μισά Volvo που θα πωλούνται παγκοσμίως θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά και αυτός είναι ένας φιλόδοξος στόχος αλλά όχι κι ανέφικτος.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.