Θέση και ένσταση για τους δρόμους

Η θέση
Τουλάχιστον αναφερόμενος στους μεγάλους δρόμους (Εγνατία, ΠΑΘΕ, Ιωνία,Ολυμπία) πράγματι πρόκειται για έργα πνοής που αναβαθμίζουν τις κάθε είδους μεταφορές και μετακινήσεις ειδικά στον τομέα της ασφάλειας, όπως οφείλει κάθε πολιτισμένο κράτος.

Η ένσταση

Για την ακρίβεια δεν είναι μία αλλά πολλές και δεν αφορούν μόνο τους μεγάλους δρόμους, αλλά όλους για να έχουμε την πλήρη εικόνα. Αρχικά δεν μάθαμε ακόμη πόσο τους πληρώσαμε ή καλύτερα πόσες φορές τους πληρώσαμε, όχι μόνο στο στάδιο της κατασκευής αλλά και πριν ακόμη αρχίσουν τα έργα, όταν θα θυμάστε ότι πληρώναμε διόδια και μπαίναμε στο γιαπί! Συνεχίζουμε να τους πληρώνουμε μάλιστα με έναν παράλογο και άδικο τρόπο περιμένοντας να αλλάξει και να μας το δώσουν σαν δώρο. Οι πολιτικοί έχουν αυτήν την ικανότητα, να παρουσιάζουν δηλαδή ως χάρη αυτά που έχουν υποχρέωση να κάνουν, όπως ένα καλό και ασφαλές οδικό δίκτυο. Φταίμε βέβαια που το δεχόμαστε σαν δώρο και το πληρώνουμε όσο-όσο χωρίς να ρωτάμε. Δεν είναι όμως έτσι. Οι δρόμοι κατασκευάζονται από το κράτος με χρήματα από ευρωπαϊκά προγράμματα και από τους φόρους, αποδίδονται στους πολίτες και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ μπορεί να εισπράξει διόδια. Όλα τα άλλα είναι νάχαμε να κονομάγαμε. Ουτοπικό θα μου πείτε. Μπορεί αλλά αυτό είναι το σωστό και επιμένω. Αν υποστηρίζετε κάτι άλλο περιμένω τις ενστάσεις σας.

Άφησα για την ώρα τις ενστάσεις μου για τους υπόλοιπους δρόμους για άλλο σημείωμα, διότι εκεί είναι το μεγάλο κόλπο και η μεγάλη κοροϊδία. Εκεί είναι το βασίλειο της ανικανότητας αλλά δυστυχώς και της επικινδυνότητας για όλους εμάς. Για όλους εμάς που ακούμε και τους “ειδικούς” να λένε ότι για όλα φταίει ο οδηγός. Συγνώμη αλλά είναι το πιο ισοπεδωτικό και αφελές που ακούω πολλά χρόνια τώρα και θα εξηγήσω το γιατί. Σε άλλο σημείωμα οσονούπω…

Του Τριαντάφυλλου Τσουλφά

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Η μεγάλη μου ένσταση αφορά στην Αττική Οδό.
    Η Αττική Οδός είναι ένας οδικός άξονας προσεγμένος με καλές προδιαγραφές. Έχει όμως δύο σημεία από τα οποία το ένα είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και το άλλο εξαιρετικά άστοχο και επικίνδυνο.
    Το πρώτο και επικίνδυνο σημείο είναι όταν ερχόμενοι από Κατεχάκη και μπαίνοντας Αττική Οδό προς Αεροδρόμιο κλπ, συναντάμε μία τριπλή έξοδο (προς Πεντέλη, Αεροδρόμιο και Ελευσίνα). Η τριπλή αυτή έξοδος είναι στο τέλος κατηφορική πορείας, μέσα σε τούνελ και αμέσως μετά από ελαφρά στροφή. Κάποιος που δεν ξέρει που να πάει είναι υποχρεωμένος να αλλάξει απότομα πορεία αν δεν είναι στη σωστή λωρίδα. Εκεί έχουν συμβεί ουκ ολίγα ατυχήματα και μάλιστα τουλάχιστον ένα θανατηφόρο.
    Το δεύτερο σημείο είναι η έξοδος της Αττικής Οδού προς Λαμία. Δεν ξέρω ειλικρινά ποιος σκέφθηκε και υλοποίησε αυτό το τερατούργημα. Μία Οδός με πέντε και πλέον λωρίδες, ξαφνικά γίνεται μία στην έξοδο προς Λαμία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ατελείωτο μποτιλιάρισμα, σφήνες κάποιων που βιάζονται και αυξημένος κίνδυνος ατυχήματος. Επίσης, στο τέλος της εξόδου προς Λαμία, έχει και ένα μεγαλοπρεπές στοπ για αυτούς που προσεγγίζουν από αριστερά (?) με αποτέλεσμα το πρόβλημα να γίνεται ακόμα χειρότερο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.