Θέση και ένσταση στο περιβάλλον

Η θέση
Το περιβάλλον βρίσκεται σε κίνδυνο από πολλά χρόνια και θα πρέπει να ληφθούν μέτρα ώστε να περιοριστεί δραστικά ο κίνδυνος αυτός, διότι αν αδιαφορήσουμε για ακόμη μία φορά, τα αποτελέσματα θα είναι ολέθρια για όλους.

Η ένσταση
Να αρχίσω θετικά αν και ένσταση, δηλώνοντας ότι είναι έτσι τα πράγματα. Όμως. Έχετε μετρήσει πόσες φορές έχουν συναντηθεί τα τελευταία είκοσι χρόνια οι G τόσοι για να βρουν το σημείο G του πλανήτη; Τι κατάφεραν; Διαπιστώσεις και ευχές άντε και κάποιες αποφάσεις. Τι αποφάσεις; Μέχρι και ανταλλαγές ρύπων μεταξύ κρατών για να είναι όλοι νόμιμοι! Ποιό αποτέλεσμα; Δεν μπορεί να υπάρχει αποτέλεσμα όταν οι πλούσιοι δεν θέλουν να στερηθούν τίποτε από όσα απολαμβάνουν καταστρέφοντας το περιβάλλον και οι φτωχοί δεν συμφωνούν διότι τώρα αρχίζουν να ζουν καλύτερα καταστρέφοντας επίσης το περιβάλλον! Όχι, η Κίνα δεν είναι η φωτεινή εξαίρεση, διότι για να πλουτίσει (αυτή και όχι ο λαός της) έφθασε σε σημείο στις μεγαλουπόλεις της από την αιθαλομίχλη να μην βλέπει ο ένας τον άλλον και τώρα εμφανίζεται ως μετανοούσα δίνοντας το καλό παράδειγμα. Αλλά και αλλιώς να είναι δεν λύνεται το πρόβλημα με έναν…κούκο.

Γενικότητες; Ας πάμε στα δικά μας. Το αυτοκίνητο έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την μόλυνση του περιβάλλοντος. Ήταν όμως το πρώτο που έβαλε καταλύτη, που βάφτηκε με υδατοδιαλυτά χρώματα, που ανακυκλώθηκε σε μεγάλο ποσοστό, που έβαλε φίλτρα για μικροσωματίδια και αιθάλη, που ανέπτυξε τεχνολογία αντιρύπανσης και μάλιστα πολύ πρίν από την υπόλοιπη βιομηχανία. Και τώρα τα ηλεκτρικά, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία με την οποία θα ασχοληθώ σύντομα. Για να κλείσω. Θέλετε την γνώμη μου; Δεν είναι δική μου αλλά την χειροκροτώ και την υποστηρίζω. Ανήκει στον αξέχαστο γκουρού της αυτοκίνησης Δημήτρη Σακελλαρόπουλο  που είχε πεί ότι όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει να δίνουν ένα μικρό ποσό για κάθε παραγόμενο αυτοκίνητο, που θα συγκεντρώνεται και θα πηγαίνει στην αντιρρυπαντική τεχνολογία. Αυτά τα λίγα για τώρα αλλά θα επανέλθω στο θέμα διότι είναι μεγάλο.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.