Πρώτη και δεύτερη ανάγνωση

Μου αρέσει πολύ. Η δεύτερη ανάγνωση φυσικά διότι από αυτήν ξεκινάει η όποια  πρόοδος στα ζητήματα αφού γεννάει ερωτήσεις και αντιρρήσεις που πρέπει να απαντηθούν. Αυτό ισχύει σε όλα. Από το διάβασμα ενός βιβλίου, την παρακολούθηση μίας ταινίας και βέβαια πολύ σοβαρότερων πραγμάτων, όπως είναι η αυτοκίνηση. Προσέξτε όμως. Δεν εννοώ μία δεύτερη ματιά αλλά μία δεύτερη ανάγνωση, δηλαδή ένα “ψάξιμο” στην αιτία της είδησης, στον σκοπό της και που με πηγαίνει. Υπάρχουν εξελίξεις στην αυτοκίνηση που με εξυπηρετούν αλλά υπάρχουν και αυτές που θέλουν να με στρέψουν προς επιλογές που δεν μου ταιριάζουν. Κάτι μαζικό, που είναι καλό για όλους. Αυτοί που ξέρουν και το διαχειρίζονται το ονόμασαν από πολύ παλιά μόδα και θεωρούν ότι πρέπει να συμφωνήσω, με τις δικές τους επιλογές. Τα παραδείγματα πολλά στην πορεία με τελευταίο τα SUV που παρουσιάζονται ως η καλύτερη λύση. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι πάντα έτσι και σκέφτομαι να το “ξαναδιαβάσω”.

Έχω γράψει πολλές φορές στα πολλά χρόνια δημοσιογραφίας αυτοκινήτου, ότι αυτοκίνηση δεν είναι τα εκατό άλογα του κινητήρα η ο ημιάκαμπτος στις αναρτήσεις η αν θέλετε είναι ΚΑΙ αυτά. Μην βιάζεστε. Δεν είμαι αρνητής της ιστορίας το αντίθετο μάλιστα. Όχι μόνο την αναγνωρίζω αλλά και την σέβομαι αφού εάν δεν υπήρχαν αυτοί που εξέλιξαν το αυτοκίνητο δεν θα έφθανε τόσο καλό σήμερα σε εμάς αλλά και γιατί έζησα μαζί του ένα μεγάλο μέρος αυτής της θαυμάσιας ιστορίας. Με το πέρασμα των χρόνων βέβαια τα πράγματα άλλαξαν. Φύγαμε από τα σημαντικά και σοβαρά, όπως πιστεύουν πολλοί και μεταξύ τους και εγώ, περνώντας στο επιφανειακό και στο βιαστικό. Τι έφταιξε; Πολλά. Από το μάρκετινγκ και την διαφήμιση, μέχρι την νοοτροπία και την αυταπάτη ότι μπορούμε να αγοράσουμε το κάτι παραπάνω από τις δυνάμεις μας και από αυτό εν τέλει που πραγματικά  χρειαζόμασταν. Έτσι δεν κάναμε την δεύτερη ανάγνωση και ως εκ τούτου κάναμε λάθος. Ο σκεπτικισμός δεν είναι πάντα κακός και η αμφισβήτηση συχνά βοηθάει να βρούμε την άκρη.

Αυτήν την άκρη θέλω να ψάχνουμε μαζί, με κάποιες σκέψεις και απόψεις για αυτά που συμβαίνουν στην αυτοκίνηση και είναι πολλά και ενδιαφέροντα. Μείνετε στο ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ και θα γράψουμε πολλά, συμφωνώντας και διαφωνώντας, διότι έτσι πρέπει να κάνουμε.

Tου Τριαντάφυλλου Τσουλφά

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.