Nissan Kicks. Εμφατικός συντηρητισμός!

Το Nissan Juke ήταν ένα από αυτά, τα “love it or hate it” μοντέλα. Ο τολμηρός σχεδιασμός του δεν άφηνε κανέναν ασυγκίνητο. Δεν χρειαζόταν να παρακολουθείς τις εξελίξεις στα αυτοκίνητα. Αρκούσε η περιγραφή “εκείνο το περίεργο SUV” για να καταλάβει ο άλλος ακριβώς για τι μιλάς. Όμως η Nissan αποφάσισε να εγκαταλείψει την οδό που είχε επιλέξει με το design του Juke. Το Kicks, που αντικαθιστά το δημοφιλές crossover της ιαπωνικής εταιρίας στις Η.Π.Α. μοιάζει περισσότερο για απερχόμενο μοντέλο παρά για κάτι φρέσκο και νέο.

Στόχος των σχεδιαστών από την αρχή, ήταν οι εσωτερικοί χώροι και η πρακτικότητα με την ένταξη στην οικογενειακή ταυτότητα να είναι εξίσου ψηλά στην λίστα των προτεραιοτήτων. Για τον σχεδιασμό του Kicks, υπεύθυνο ήταν το Nissan Design America και το studio της φίρμας στο Rio de Janeiro της Βραζιλίας, πάντοτε υπό την επίβλεψη του Global Design Center στην Ιαπωνία. Λέξη-κλειδί από την αρχή, ήταν η πρακτικότητα, αλλά οι σχεδιαστές “πέρασαν” στο Kicks και κάποια από τα χαρακτηριστικά στοιχεία της Nissan. Στοιχεία όπως η V-Motion γρίλια, τα boomerang φωτιστικά σώματα και η πλευστή οροφή που έχει ξεπεράσει το στάδιο της μόδας στην βιομηχανία αυτοκινήτου και γίνεται κάτι σαν standard. Τα στοιχεία αυτά τονίζονται από τα έντονα φτερά και την ψηλή beltline που δημιουργούν μία αίσθηση ασφάλειας για τους επιβάτες και “θυμίζουν” τις crossover ρίζες του μοντέλου.

Στο εσωτερικό, η “Kicks ιστορία είναι μία ιστορία ποιότητας και φουτουριστικού σχεδιασμού” όπως αναφέρει η εταιρία. Οι εμπρός επιβάτες έχουν μπροστά τους το “Gliding Wing” ταμπλό που κυριαρχείται από μία κεντρικά τοποθετημένη οθόνη 7 ιντσών ενώ οι πίσω απολαμβάνουν τους μεγαλύτερους χώρους (παρά την χαμηλή οροφή) χωρίς ωστόσο να θυσιάζεται η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ. Οι σημαντικά αυξημένες διαστάσεις σε σύγκριση με το Juke παίζουν το ρόλο τους (+17 εκατοστά στο μήκος και σχεδόν +9 εκατοστά στο μεταξόνιο), όπως και η δουλειά που έγινε στην καλύτερη εκμετάλλευση τους!

Κάτω από το καπό, βρίσκεται ένας 1600άρης βενζινοκινητήρας με το Continuous Variable Valve Timing Control System που αποδίδει 125 ίππους και 156 Nm ροπής. Συνδυάζεται δε με ένα κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (Xtronic CVT όπως το ονομάζει η Nissan) για να στείλει την ισχύ στους εμπρός τροχούς και μόνο σε αυτούς αφού το Kicks δεν προσφέρεται με σύστημα τετρακίνησης. Ακόμα κι έτσι όμως, η απόσταση από το έδαφος είναι μεγαλύτερη των 17 εκατοστών.

Το Nissan Kicks θα λανσαριστεί στην αμερικανική αγορά την άνοιξη του 2018 αλλά δεν ξέρουμε αν η ιαπωνική εταιρία επιλέξει την ίδια τακτική αντικατάστασης του Juke και στον υπόλοιπο κόσμο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.