Mercedes-Benz CLS. Νέα, ωραία και τεχνολογικά προηγμένη!

Αν η πρόωρη αποκάλυψη της νέας Mercedes-Benz CLS μας άφησε ορισμένα κενά όσον αφορά στα μηχανικά του μοντέλου, η επίσημη παρουσίαση που έρχεται έπειτα από μία εξαντλητική καμπάνια teasers υπόσχεται να τα γεμίσει. Η τρίτη γενιά ενός μοντέλου που το 2003 ίδρυσε, υπό μία έννοια, μία ολόκληρη κατηγορία έρχεται να μας συστηθεί με νέο σχεδιασμό, νέους κινητήρες και τεχνολογία αιχμής που προέρχεται από τη ναυαρχίδα της εταιρίας, S-Class.

Από πλευράς design, η νέα CLS εξελίσσει το σχήμα της αυθεντικής. Μπορεί να μεγάλωσε κατά σχεδόν 5 εκατοστά σε μήκος σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, αλλά το ύψος μειώθηκε κατά περίπου 1 εκατοστά με αποτέλεσμα οι αναλογίες να μην αλλάξουν και το όλο παρουσιαστικό να παρουσιάζεται επιβλητικό και δυναμικό. Εγώ θα ξεχωρίσω της μεγάλες, “καθαρές” επιφάνειες χωρίς “νεύρα”, ακμές και άλλα στοιχεία που μπορεί να χαλάσουν την αγνότητα των επιφανειών αλλά δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στην μάσκα με τα νέα, γεμάτα γωνίες φωτιστικά σώματα, την “diamond” γρίλια και το πίσω μέρος με την κεκλιμένη οροφή που καταλήγει στην πόρτα του χώρου αποσκευών και τον συγκριτικά απλό προφυλακτήρα που φιλοξενεί τις δύο απολήξεις της εξάτμισης.

Το ίδιο περίπου “θέμα” συνεχίζεται και στο εσωτερικό. “Καθαρές” γραμμές που τονίζουν το πλάτος του ταμπλό και υπερθεματίζουν την ευρυχωρία και την πολυτέλεια της νέας CLS. Φυσικά, την παράσταση κλέβει η προαιρετική διαμόρφωση με τις δύο οθόνες 12.3 ιντσών αλλά και ο νέος γι’ αυτή την γενιά, ατμοσφαιρικός φωτισμός. Τα υλικά είναι, σύμφωνα με την Mercedes-Benz εξαιρετικής ποιότητας ενώ ένα ακόμα highlight της καμπίνας είναι οι αεραγωγοί με τον “jet” σχεδιασμό. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ενώ οι χώροι για τους πίσω επιβάτες δεν έχουν αλλάξει με κάποιον ουσιαστικό τρόπο, η εταιρία επέλεξε να τοποθετήσει μία επιπλέον, κεντρική θέση απομακρυνόμενη από την 2+2 διαμόρφωση του απερχόμενου μοντέλου. Απαράλλαχτος είναι και ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 520 λίτρων.

Κάτω από την επιφάνεια, η νέα Mercedes-Benz CLS είναι ένα κράμα E-Class και S-Class με νέους όμως κινητήρες. Αυτό σημαίνει ότι βασίζεται στην MRA πλατφόρμα που χρησιμοποιεί και η E-Class αλλά το εσωτερικό της, τα ηλεκτρονικά της και τα συστήματα υποβοήθησης προέρχονται από την S-Class. Η ανάρτηση της CLS αποτελείται από μία διάταξη 4 συνδέσμων εμπρός και 5 συνδέσμων πίσω ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν προαιρετικά είτε την Dynamic Body Control για πιο sport αίσθηση και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα, είτε την Air Body Control με νέο και βελτιωμένο σύστημα ρύθμισης και προσαρμογής της σκληρότητας.

Η γκάμα του νέου μοντέλου αποτελείται από την CLS 350d 4MATIC που κινείται από έναν νέο, εξακύλινδρο εν σειρά πετρελαιοκινητήρα 286 ίππων και 600 Nm ροπής, την CLS 400d 4MATIC που χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα αλλά αναβαθμισμένο στα 340 άλογα και τα 700 Nm ροπής και την CLS 450 4MATIC με έναν επίσης νέο, επίσης εξακύλινδρο εν σειρά “mild hybrid” βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται με το EQ Boost σύστημα και παράγει 367 ίππους και 500 Nm ροπής με επιπλέον 250 Nm και 2 ίππους για σύντομα χρονικά διαστήματα  μέσω του EQ Boost. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το 9G-Tronic αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων της φίρμας και, όπως φαίνεται από το όνομα των εκδόσεις, σύστημα τετρακίνησης. Αργότερα, αν και η Mercedes-Benz δεν το επιβεβαίωσε ακόμα, θα προστεθεί στην γκάμα και η CLS53 έκδοση με τις περιποιήσεις της AMG και απόδοση περί τα 450 άλογα. Δεν θα υπάρξει η κορυφαία CLS63 καθώς η Mercedes-AMG ετοιμάζει μία 4-θυρη έκδοση της GT και θα υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός. Θα υπάρξουν προσθήκες και στο άλλο άκρο της γκάμας βέβαια, με την μορφή μίας έκδοσης με τετρακύλινδρο κινητήρα.

Οι παραγγελίες για τη νέα Mercedes-Benz CLS ξεκινούν τον επόμενο μήνα με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τον Μάρτιο του 2018.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.