Επιτέλους! Είναι η BMW i8 Roadster!

Οκτώ χρόνια μετά την παρουσίαση του πρωτοτύπου και έπειτα από μία υπερβολικά μακριά, κατά τη γνώμη μου, καμπάνια teasers, η BMW αποφάσισε επιτέλους να μας δείξει την i8 Roadster παραγωγής. Μαζί της, η γερμανική εταιρία παρουσίασε και τη νέα i8 Coupe, αλλά ας εστιάσουμε στην ολοκαίνουρια, ανοιχτή έκδοση καθώς οι αλλαγές που εντοπίζονται σε αυτήν, εντοπίζονται και στην κλειστή.

Η i8 Roadster είναι ακριβώς ότι θα περίμενε κανείς από μία cabriolet έκδοση, απλά “εμπλουτίζεται” από το γεγονός ότι συγχρονίστηκε με την ανανέωση και της βασικής i8. Διαθέτει λοιπόν υφασμάτινη, αναδιπλούμενη οροφή η οποία ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά σε 15 δευτερόλεπτα, ακόμα κι όταν το αυτοκίνητο κινείται – με ταχύτητα έως και 50 km/h. Ένας μοναδικός μηχανισμός, επιτρέπει το “δίπλωμα” και την αποθήκευση της οροφής σε κάθετη θέση πίσω από την καμπίνα των επιβατών, αλλά όσο αποδοτικός και είναι ο τρόπος που εξέλιξε η BMW, δεν μπόρεσε να “σώσει” τις δύο θέσεις πίσω από τον οδηγό και τον συνοδηγό. Η i8 Roadster είναι αυστηρά διθέσια, αλλά η αφαίρεση των δύο πίσω καθισμάτων, που ας είμαστε ειλικρινής, δεν προορίζονταν για οποιονδήποτε άνω των 1.5 μέτρων σε ύψος, είχε ως συνέπεια την δημιουργία ενός επιπλέον αποθηκευτικού χώρου της τάξης των 100 λίτρων.

Μαζί με την αναδιπλούμενη οροφή, η i8 Roadster απέκτησε και επιπλέον ισχύ. Η BMW εξέλιξε περαιτέρω την eDrive τεχνολογία της και έτσι, ενώ ο τρικύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας αποδίδει ακριβώς τα ίδια 231 άλογα και 320 Nm ροπής από μόλις 1.5 λίτρα, η μπαταρία μεγάλωσε από τις 7.1 kWh στις 11.6 που σημαίνει ότι ο ηλεκτροκινητήρας έχει περισσότερη ενέργεια στην διάθεση του. Η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 12 άλογα στα 143 συνολικά και έτσι συνδυαστικά, η i8 Roadster (και η Coupe φυσικά), “παίζουν” στα 374 άλογα! Παρά την αύξηση του βάρους κατά 60 κιλά επί των 1.594 κιλών της Coupe (απόρροια της αφαίρεσης της οροφής και των ενισχύσεων που έγιναν ώστε να αντισταθμιστεί αυτή), η i8 Roadster επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 4.6 δευτερόλεπτα (η Coupe χρειάζεται μόλις 4.4”) και η τελική ταχύτητα της είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Όλα αυτά, ενώ η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την γερμανική εταιρία δεν υπερβαίνει τα 1.9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα για την Coupe και τα 2.1 λίτρα για την Roadster. Επιπλέον, αξίζει να σημειώσουμε ότι η αύξηση της χωρητικότητας της μπαταρίας, επιτρέπει πλέον στο plug-in υβριδικό μοντέλο να κινείται χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια έως και τα 105 km/h (από τα 70 km/h της προ-ανανέωσης i8) ενώ η “ηλεκτρική” αυτονομία του αγγίζει τα 53 χιλιόμετρα για την Roadster και τα 55 για την Coupe.

Τέλος, όσον αφορά στον σχεδιασμό, η νέα i8 διαθέτει χαμηλότερο καπό, ελαφρώς μεγαλύτερα “νεφρά” στην γρίλια και εντελώς επίπεδο πάτωμα για καθαρά αεροδυναμικούς λόγους. Νέο είναι και το E-Copper χρώμα ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών που εφοδιάζουν την i8 ως standard εξοπλισμός είναι κατά 1 κιλό ελαφρύτερες από την ελαφρύτερη ζάντα του απερχόμενου μοντέλου. Στην καμπίνα από την άλλη, η i8 έχει νέο τιμόνι, ανανεωμένο πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 8.8 ιντσών και νέα καθίσματα ενώ προαιρετικά, οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το head-up display, ανθρακονημάτινα διακοσμητικά και κεραμικά χειριστήρια για την κεντρική κονσόλα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.