Ό,τι χρειάζεται να ξέρεις για το νέο Jeep Wrangler.

Έπρεπε να περιμένουμε σχεδόν έναν ολόκληρο μήνα για να μας αποκαλύψει η Jeep περισσότερες πληροφορίες για το ολοκαίνουριο Wrangler. Ένα εμβληματικό μοντέλο που εν έτη 2017 μοιάζει ακόμα σχεδόν ίδιο με το αυθεντικό, αλλά ιδίως στην τελευταία του εκδοχή, δεν θα μπορούσε να είναι πιο διαφορετικό! Οι μηχανικοί της Jeep δούλεψαν πυρετωδώς ώστε να βελτιώσουν/αναβαθμίσουν κάθε τομέα και όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, η δουλειά ξεκινά από το πλαίσιο.

Γι’ αυτό, η Jeep χρησιμοποιεί περισσότερο ατσάλι υψηλής αντοχής σε σύγκριση με το παρελθόν. Έτσι, το νέο Wrangler είναι ταυτόχρονα, 90 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχο του αλλά και πολύ πιο άκαμπτο. Στην μείωση του βάρους δε, σημαντικό ρόλο έπαιξε η εκτενής χρήση ελαφριών υλικών, όπως το αλουμίνιο που χρησιμοποιήθηκε για το καπό, τις πόρτες και το πλαίσιο του παρμπρίζ, ωστόσο αξίζει να σημειώσουμε ότι εξαιτίας του χαρακτήρα του μοντέλου, η Jeep επέλεξε κάποια μέρη (τα πίσω φτερά για παράδειγμα) να συνεχίσουν να κατασκευάζονται από ατσάλι .

Σχεδιαστικά, το νέο Wrangler δεν μπορούσε να αποστασιοποιηθεί από την ιστορία του. Κατά συνέπεια, μοιάζει ίδιο αλλά οι λεπτομέρειες είναι που το διαφοροποιούν “τόσο-όσο”. Ο προφυλακτήρας είναι σαφώς πιο “σικ” συγκρινόμενος με παραδείγματα του παρελθόντος ενώ τα νέα φωτιστικά σώματα έχουν τοποθετηθεί στο όριο της χαρακτηριστικής γρίλιας με τα 7 ανοίγματα. Στο εμπρός μέρος των φτερών, έχουν τοποθετηθεί τα LED φώτα ημέρας και τα φλας ενώ το καπό διαθέτει αεραγωγούς ώστε να διαφεύγει ο αέρας που βρίσκεται στο μηχανοστάσιο και να απελευθερώνεται η πίεση που ιστορικά, προκαλούσε προβλήματα. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ενώ είναι παράλογο να μιλάμε για αεροδυναμική στο Wrangler, η Jeep αναφέρει ότι έχει βελτιωθεί κατά 9% και μέρος αυτής της βελτίωσης, οφείλεται στην “πρώτη αεροτομή στην ιστορία” – είναι μικρή, αλλά υπάρχει!

Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές, δούλεψαν επίσης πάρα πολύ πάνω στον τρόπο που διπλώνει το παρμπρίζ. Ενώ στο προηγούμενο μοντέλο έπρεπε να αφαιρεθούν 28 βίδες διαφόρων μεγεθών, στο νέο Wrangler ο οδηγός πρέπει να ασχοληθεί με μόλις 4 βίδες. Από εκεί και πέρα, το παρμπρίζ διπλώνει ενώ ότι εργαλείο απαιτείται για την αφαίρεση αυτών των βιδών, περιλαμβάνεται στην εργαλειοθήκη που συνοδεύει το αυτοκίνητο. Δύο επιπλέον βίδες δε, χωρίζουν το δίπλωμα του παρμπρίζ από την πλήρη αφαίρεση του! Όσο για τις πόρτες; Ένα “Τ50” που βρίσκεται ανάγλυφο πάνω τους υποδεικνύει το εργαλείο που χρειάζεται για την δική τους αφαίρεση.

Συνεχίζοντας στον σχεδιασμό, το πίσω παράθυρο είναι μεγαλύτερο ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του, το Wrangler έρχεται εφοδιασμένο με κάμερα οπισθοπορείας.  Ένα από τα ζητούμενα κατά τον σχεδιασμό, ήταν η βελτίωση της ορατότητας, γι’ αυτό όλες οι γυάλινες επιφάνειες είναι μεγαλύτερες, το παρμπρίζ είναι ψηλότερο και τα πλαϊνά χαμηλότερα. Κατά τα άλλα, τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν διατηρήσει το τετράγωνο design τους, αλλά τα γραφικά τους είναι αρκετά διαφορετικά ώστε να αποτελούν κάτι νέο.

Οι υποψήφιοι πελάτες, θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε διάφορους κινητήρες.  Η βασική έκδοση, εξακολουθεί να κινείται (τουλάχιστον στις Η.Π.Α.) από τον 3.6 λίτρων Pentastar V6 των 285 ίππων που συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 8-τάχυτο αυτόματο.  Πιο σημαντικά όμως, η γκάμα του νέου Wrangler εμπλουτίζεται με έναν νέο, τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο, δίλιτρο βενζινοκινητήρα που θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις: την “mild-hybrid” που ενώ δεν θα μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, αποδίδει 270 ίππους και 400 Nm ροπής και την “απλή”. Αργότερα, θα προστεθούν στην γκάμα ένας τρίλιτρος πετρελαιοκινητήρας 260 ίππων και ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά, ένας turbodiesel 2.2 λίτρων με 200 άλογα.

Φυσικά, ένας τομέας στον οποίο η Jeep δεν ήταν διατεθειμένη να κάνει τον οποιοδήποτε συμβιβασμό, ήταν αυτός του off-roading. Ενώ, λοιπόν, όλες οι εκδόσεις του Wrangler είναι κάτι παραπάνω από ικανές για κίνηση εκτός δρόμου, στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση “Rubicon” που εφοδιάζεται με υψηλότερη, κατά 2.5 εκατοστά, ανάρτηση, ελαστικά 33 ιντσών, ηλεκτρονικό σύστημα “απεμπλοκής” των αντιστρεπτικών ραβδών και πολλά ακόμα καλούδια. Επίσης, σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρίας, το Wrangler Rubicon είναι “προστατευμένο” για kit ανύψωσης 5 εκατοστών και ελαστικά 35 ιντσών – που σημαίνει ότι αυτά τα δύο πολύ κοινά, aftermarket, αξεσουάρ, δεν μεταβάλλουν τίποτα με αρνητικό τρόπο. Κατά τα άλλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο, και ότι το σύστημα διεύθυνσης έχει ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση.

Το εσωτερικό από την άλλη, είναι “άνετα το πιο ραφιναρισμένο” στην ιστορία του Wrangler. Ο βασικός σχεδιασμός δεν άλλαξε, αλλά το ταμπλό έγινε πιο φιλικό στην χρήση, τα χειριστήρια για τα διαφορικά και τις αντιστρεπτικές είναι πιο εργονομικά ενώ η κεντρική κονσόλα είναι 50% μεγαλύτερη και μπορεί να φιλοξενήσει έως και 5 smartphones. Τα υποβραχιόνια και οι θήκες στις πόρτες είναι μεγαλύτερα, ο πίνακας οργάνων είναι νέος και η τεχνολογία με την οποία εξοπλίζεται το νέο Wrangler δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο αφού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με αυτόνομο φρενάρισμα κ.ά.       Ίσως το μοναδικό που δεν άλλαξε από την προηγούμενη γενιά σε αυτήν, είναι οι δυνατότητες ρυμούλκησης!

Το μόνο που μένει τώρα, είναι να το δούμε κι από κοντά!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.