Νέο Renault Megane RS. H πορεία της δημιουργίας του

Το ολοκαίνουριο Renault Megane RS είναι πλέον μία πραγματικότητα και ένα από τα πλέον δυνατά χαρτιά στη κατηγορία των υπεργρήγορων hatchback μοντέλων. Ανέκαθεν βεβαία αυτό που χαρακτήριζε τη συγκεκριμένη έκδοση του Megane ήταν ο τρόπος με τον οποίο κατάφερνε και περνούσε τη δύναμη στο δρόμο, όντας με διαφορά το πιο απολαυστικό σε ότι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά. Ξεκινώντας από τον 4κύλινδρο κινητήρα των 1,8 λίτρων, αξίζει να επισημάνουμε πως στη συγκεκριμένη εκδοχή του η ισχύς βρίσκεται στους 280 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής στα 390 Nm, τα οποία αποδίδονται σταθερά από τις 2.400 έως και τις 5.000 σ.α.λ.. Όπως ανακοινώθηκε, τα παραπάνω ποσά περνούν στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ή δυνητικά μέσω του αναβαθμισμένου σε χαρακτηριστικά λειτουργίας  EDC κιβωτίου, διπλού συμπλέκτη. Η Renault Sport αναφέρει πως για την επιτάχυνση μέχρι τα 100 χλμ. απαιτούνται λιγότερα από 6’’ και φυσικά δεν έχουμε κανέναν λόγο να τους αμφισβητήσουμε.

Μια από τις σημαντικότερες τεχνολογίες του νέου Renault Megane RS είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control.  Σύμφωνα με τους τεχνικούς της εταιρίας, το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στους πίσω τροχούς να γυρνούν με γωνία έως και 2,7 μοίρες, ούτως ώστε να βελτιώνεται τόσο η ευελιξία του οχήματος μέσα στην πόλη, όσο και η κατευθυντικότητά του στις στροφές σε υψηλότερους ρυθμούς κίνησης. Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός πως οι μηχανικοί της Renault Sport ήδη εργάζονται πάνω στην εξέλιξης μιας έκδοσης που θα φέρει το όνομα Trophy, στην οποία, πέραν του διαφορετικού set-up, θα ξεχωρίζει ο δυνατότερος 1.800άρης κινητήρας –πιθανολογείται πως ο τελευταίος θα υπερβαίνει σε απόδοση τους 300 ίππους. Απολαύστε λοιπόν ένα βίντεο με τη πορεία δημιουργίας του αυτοκινήτου.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.