Η F1 επαναπροσδιορίζεται με νέο σήμα!

Το σήμα της Formula 1 δεν αλλάζει συχνά. Άλλαξε μία φορά στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και από τότε είχε μείνει ίδιο και απαράλλαχτο. Και ήταν ένα σήμα με έξυπνο σχεδιασμό. Έκανε έξυπνη χρήση του “αρνητικού χώρου” για να δημιουργήσει το λευκό “1” ανάμεσα στο μαύρο “F” και τις κόκκινες ρίγες – ήταν απλό και χαρακτηριστικό και μία ολόκληρη γενιά οπαδών, μεγάλωσε χωρίς να γνωρίσει άλλο σήμα. Αυτό αλλάζει, επειδή η F1 περνά στην εποχή της Liberty Media.

Οι νέοι ιδιοκτήτες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού αποφάσισαν να αντικαταστήσουν το σήμα της F1 και αυτό που βλέπεις στην κεντρική φωτογραφία είναι το design στο οποίο κατέληξαν.

“Σημαντικός αριθμός εταιριών, ιδίως αυτή την εποχή, προσπαθούν να απλοποιήσουν το σήμα τους μπαίνοντας στην ψηφιακή εποχή.

[Το νέο σήμα] αντλεί έμπνευση από το χαμηλό προφίλ του αυτοκινήτου, δύο αυτοκίνητα που περνούν την γραμμή του τερματισμού. Είναι τολμηρό και απλό – έτσι καθώς θα το χρησιμοποιήσουμε στην σημερινή αγορά που είναι “κινητή” και ψηφιακή, θα έχουμε μεγαλύτερη ευελιξία.”

Δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής της F1, Sean Bratches, για να συμπληρώσει ότι το παλιό σήμα, με το “1” να διαγράφεται στον αρνητικό χώρο” δεν ήταν αρκετά απλό.

“Αν έκανα ένα γκάλοπ με τους ανθρώπους που συνάντησα και μίλησα από τότε που ήρθα, πολλοί από αυτούς έκαναν χρόνια χωρίς να καταλάβουν ότι ο αόρατος χώρος ανάμεσα στο αριστερό και το δεξί, είναι στην πραγματικότητα ένα “1”.”

Με λίγα λόγια, η Liberty Media ήθελε να απλοποιήσει το σήμα για τη νέα, ψηφιακή εποχή και αυτό είναι το καλύτερο που κατάφερε να κάνει. Ποια είναι η γνώμη σου για το νέο σήμα της F1;

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.