Νέο Mitsubishi ASX. Αλλαγή κατεύθυνσης

Τα πάντα στην αυτοκίνηση αλλάζουν με ραγδαίους ρυθμούς και όπως φαίνεται οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και κυρίως στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών. Και βέβαια σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η τοποθέτηση της Mitsubishi υπό τη σκέπη ενός αυτοκινητικού κολοσσού, όπως είναι το γκρουπ των Renault Nissan, ήταν ότι καλύτερο για την Ιαπωνική εταιρία. Και αυτό διότι μπορεί ο όμιλος της Mitsubishi να είναι ένα παγκόσμιο μεγαθήριο, ο κλάδος των αυτοκινήτων ωστόσο έδειχνε να έχει χάσει κάπως τον προσανατολισμό του, παρά το γεγονός πως και μακρά ιστορία διέθετε και υψηλή τεχνογνωσία είχε.

Τα πρώτα απτά αποτελέσματα της συνεργασίας αυτά θα τα δούμε από το 2020, καθώς μέχρι τότε η εταιρία θα πορευτεί με γνωστά SpaceStar, ASX για το οποίο θα αναφερθούμε στη συνέχεια εκτενέστερα, L200 και φυσικά το ολοκαίνουριο Eclipse Cross που θα δούμε στη χώρα μας στις αρχές του επόμενου έτους. Έχοντας αυτά ως δεδομένα, η Mitsubishi προχώρησε στο αναγκαίο φρεσκάρισμα του ASX, το οποίο προσαρμόστηκε μάλιστα στις νέες απαιτήσεις περί εκπομπών ρύπων, αλλά και στις σύγχρονες ανάγκες των αγοραστών.

Πιο συγκεκριμένα και ξεκινώντας από τις, μικρές είναι η αλήθεια, αισθητικές διαφορές το ανανεωμένο ASX παρουσιάζει τη νέα οπτική ταυτότητα Dynamic Shield της εταιρίας, προκειμένου να υπάρξει μία ομαλή μετάβαση στην επόμενη γενιά οχημάτων της Mitsubishi Motors. Η οπτική ταυτότητα Dynamic Shield που παρουσιάστηκε αρχικά στο εκθεσιακό όχημα 2014 Outlander PHEV Concept-S συμβολίζει τη λειτουργικότητα και αξιόπιστη ασφάλεια που είναι έμφυτα χαρακτηριστικά στα SUV της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας με χρωμιωμένες μπάρες εκατέρωθεν της μάσκας που ‘προστατεύουν’ το έμβλημα των τριών διαμαντιών για τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης αίσθησης κίνησης. Η μάσκα αποτελείται τώρα από λεπτές οριζόντιες γρίλιες και συνδέεται με τους προβολείς πετυχαίνοντας μία ενιαία εμφάνιση.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ακόμη μικρότερες, καθώς το ASX είναι πραγματικά ένα αειθαλές μοντέλο το οποίο απευθύνεται σε εκείνον ο οποίος ως πρώτιστη ανάγκη έχει την αξιοπιστία. Η βελτιωμένη ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών, δυσκολεύει τους εξωτερικούς θορύβους να εισέλθουν στο εσωτερικό και μόνο κατά την έντονη επιτάχυνση, ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας, κάνει αισθητή τη παρουσία του. Και αυτός είναι προφανώς η μεγάλη αλλαγή στο Ιαπωνικό SUV, καθώς αφενός είναι ο μόνος διαθέσιμος διότι η πετρελαιοκίνητη έκδοση δεν θα πωλείται πλέον, αφετέρου δεν συνδυάζεται ούτε προαιρετικά με τετρακίνηση.

Η επιλογή αυτή της Mitsubishi σε ότι αφορά στο πρώτο σκέλος έχει να κάνει με το γεγονός πως οι πετρελαιοκινητήρες κάτω των 2000 κυβικών έχουν πολύ υψηλό κόστος εξέλιξης, προκειμένου να πληρούν τις νέες προδιαγραφές ρύπων. Σχετικά με τη μετάδοση της κίνησης, η ζήτηση εκ μέρους των αγοραστών γέρνει συντριπτικά υπέρ των δικίνητων εκδόσεων, καθώς πολύ απλά οι 9 στους 19 κατόχους SUV ούτε καν σκέφτονται να πατήσουν σε χώμα. Από εκεί και πέρα και οδηγώντας το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της Πανελλήνιας παρουσίασής του, η πρώτη εντύπωση είναι ο σαφής προσανατολισμός του στην άνεση. Οι μαλακές αναρτήσεις σε συνδυασμό με τα υψηλού προφίλ ελαστικά, αυξάνουν σημαντικά τη παρεχόμενη άνεση.

Η ποιότητα κύλισης είναι καλή, όπως επίσης και το επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας MIVEC των 1600 κυβικών με τους 117 ίππους, δείχνει και είναι ζωηρός από σχετικά χαμηλές στροφές, έχοντας ως κύριο ατού του την εξαιρετικά υψηλή αξιοπιστία.  Στα θετικά του αυτοκινήτου οφείλουμε να προσθέσουμε τα πέντε αστέρια από τον Euro NCAP, όπως επίσης και το ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού τόσο στην έκδοση Inform η οποία κοστίζει 17120 Ευρώ όσο και στη πιο πλούσια Invite η οποία βρίσκεται στα 19740 Ευρώ.

 

 

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.