Το φορτηγό της Tesla είναι εδώ. Ασφαλέστερο, ταχύτερο και οικονομικότερο!

Το Roadster δεν ήταν το μοναδικό όχημα που αποκάλυψε η αμερικανική εταιρία εχθές το βράδυ. Δίπλα του, πολύ διαφορετικό και πολύ, πολύ μεγαλύτερο, βρισκόταν το Semi – το φορτηγό της Tesla, που αποφάσισε να μπει σε μία πολύ δύσκολη κατηγορία. Θα το κάνει όμως με τον δικό της, μοναδικό τρόπο.

Σύμφωνα με την εταιρία, το Semi είναι σχεδιασμένο γύρω από το οδηγό. Η είσοδος και η έξοδος έγιναν ευκολότερες χάρη στα ανεμπόδιστα σκαλοπάτια, η καμπίνα έχει το ύψος για να σταθεί όρθιος ο οδηγός ενώ η θέση οδήγησης έχει μεταφερθεί στο κέντρο για την μέγιστη ορατότητα. Αριστερά και δεξιά από τον χειριστή του φορτηγού, έχουν τοποθετηθεί δύο μεγάλες οθόνες αφής ενώ η ενσωματωμένη συνδεσιμότητα επιτρέπει στο Semi να συνδεθεί με το σύστημα διαχείρισης του στόλου.

Έπειτα, είναι οι επιδόσεις. Χωρίς τρέιλερ, το Tesla Semi ολοκληρώνει το sprint στα 96 km/h σε μόλις 5 (!!!) δευτερόλεπτα ενώ εξίσου εντυπωσιακά, η ίδια διαδικασία αλλά με φορτίο 36.300 κιλών, ολοκληρώνεται σε μόλις 20 δευτερόλεπτα! Επιπλέον, το Semi μπορεί να κινηθεί σε ανωφέρεια 5% με σταθερή ταχύτητα 105 km/h, την ώρα που ένα πετρελαιοκίνητο φορτηγό “τερματίζει” στα 72 km/h ενώ το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας, ανακτά το 98% και το επιστρέφει στην μπαταρία. Επειδή όμως οι μεταφορικές εταιρίες μιλούν την γλώσσα του χρήματος και όχι αυτή των επιδόσεων, η Tesla αναφέρει ότι σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, το Semi μπορεί να ταξιδέψει έως και 805 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις ενώ το σταθερά χαμηλό κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος, σημαίνει οφέλη στον ανεφοδιασμό.

Σύμφωνα με την Tesla, στα 1.6 εκατομμύρια χιλιόμετρα, οι ιδιοκτήτες θα εξοικονομήσουν $200.000 ή ακόμα περισσότερα μόνο και μόνο από τα καύσιμα, χωρίς να υπολογίζεται το χαμηλότερο κόστος συντήρησης εξαιτίας των σημαντικά λιγότερων κινούμενων μερών του ηλεκτρικού powertrain. Φυσικά, δεν πρέπει να παραβλέψουμε και την σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης που βρίσκουμε στο Tesla Semi. Συστήματα όπως το Enhanced Autopilot, το Automatic Emergency Braking, το Automatic Lane Keeping, οι κάμερες που εντοπίζουν αντικείμενα και μειώνουν τα “τυφλά” σημεία, οι αισθητήρες που αναγνωρίζουν πότε το φορτηγό πάει να “διπλώσει” και το αποτρέπουν και το προηγμένο σύστημα ευστάθειας είναι μόλις κάποια από αυτά. Η Tesla λέει ότι η παραγωγή του Semi θα ξεκινήσει το 2019 και η προκαταβολή της κράτησης ανέρχεται στα $5.000.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.