Dallara Stradale. Το “πρώτο” της Dallara έχει 400 ίππους και ζυγίζει 855 κιλά!

Όποιος δεν γνωρίζει ποια είναι η Dallara, πρέπει να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για να το αλλάξει αυτό. Χωρίς να μπαίνω σε πολλές λεπτομέρειες, η Dallara είναι ένας από τους κολοσσούς στην  εξέλιξη και κατασκευή πλαισίων, με πολυετή εμπειρία σε διάφορες μορφές αγώνων (βλ. F3, IndyCar, Formula E, ακόμα και F1) και συμμετοχή σε ορισμένα πάρα πολύ ενδιαφέροντα projects αφού η εταιρία έχει συνεργαστεί ποικιλοτρόπως με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η KTM, η Alfa Romeo, η Bugatti, η Ferrari κλπ. Ήρθε η ώρα όμως για την Dallara, να κάνει κάτι εντελώς δικό της και αυτό το “κάτι”, ονομάζεται Stradale!

Η Dallara Stradale είναι ένα πολύ ειδικό sports car με επαρκή ιπποδύναμη, εξαιρετικά χαμηλό βάρος και αρκετά υψηλή τιμή! Ακριβώς όπως πρέπει να είναι ένα sports car δηλαδή. Επικεφαλής στην εξέλιξη του  ανθρακονημάτινου πλαισίου με τα αλουμινένια υποπλαίσια εμπρός και πίσω, ήταν ο Loris Biccocchi που έχει κάνει παρόμοια δουλειά τόσο στην Bugatti όσο και στην Pagani. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα ενώ παρά το γεγονός ότι η Stradale ξεκινά ως speedster (άνευ οροφής και παρμπρίζ), μπορεί να μεταμορφωθεί σε roadster με την προσθήκη παρμπρίζ (€16.600), σε targa (€7.700) ή ακόμα και σε coupe (€7.300)!

Κάτω από την επιφάνεια, βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος, τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με χωρητικότητα 2.3 λίτρων και απόδοση 400 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. με 500 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Αυτός, συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο για να στείλει την δύναμη στους τροχούς του πίσω άξονα και να χαρίσει στην Stradale συναρπαστικές επιδόσεις. Η εταιρία ισχυρίζεται ότι το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3.25 δευτερόλεπτα, το 100-200 σε μόλις 8.5 ενώ η τελική ταχύτητα είναι 280 km/h. Τα νούμερα αυτά δεν θα ήταν εφικτά αν η Dallara Stradale δεν ζύγιζε μόλις 855 κιλά φυσικά! Αν ο ιδιοκτήτης είναι πολύ σοβαρός όσον αφορά στις απαιτήσεις του, μπορεί να επιλέξει την προαιρετική πίσω αεροτομή, με την οποία το ιταλικό sports car παράγει περισσότερα από 820 κιλά downforce στην τελική του ταχύτητα!

Το πακέτο όμως δεν είναι φθηνό. Το βασικό μοντέλο, ξεκινά από τα €155.000 ενώ αν αρχίσεις να φορτώνεις την Stradale με extras, η τιμή μπορεί να φτάσει ή ακόμα και να ξεπεράσει τα €200.000. Αυτό είναι όμως το τίμημα που πρέπει να πληρώσεις αν θέλεις να έχεις το πρώτο και μέχρι στιγμής, μοναδικό αυτοκίνητο δρόμου της Dallara. Να σημειώσουμε δε, ότι η ιταλική εταιρία ανακοίνωσε πως θα κατασκευάσει μόλις 600 Stradale, με τον πρώτο χρόνο παραγωγής να έχει ήδη εξαντληθεί πριν καν παρουσιαστεί το αυτοκίνητο!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.