Aston Martin Valkyrie AMR Pro. Γιατί; Η “απλή” δεν είναι αρκετά παρανοϊκή;

Νιώθω ότι κάθε μήνα, για να μην πω κάθε εβδομάδα, ο πήχης στην πολύ niche κατηγορία των hypercars ανεβαίνει. Κάποια στιγμή πριν από όχι πάρα πολύ καιρό, είχαμε τρία hypercars και πετούσαμε την σκούφια μας. Τώρα όμως, οι ανακοινώσεις των εταιριών διαδέχονται η μία την άλλη. Μόλις μία ημέρα πέρασε από το teaser της απολύτως σκληροπυρηνικής McLaren P15 και κάτι περισσότερο από 2 εβδομάδες από τότε που η Ferrari παρουσίαζε την FXX K Evo. Σήμερα, η Aston Martin ανακοίνωσε την προσθήκη της AMR Pro έκδοσης της ούτως ή άλλως εξωφρενικής, Valkyrie, στην γκάμα της! Γιατί ένα μοντέλο με ατμοσφαιρικό V12 που αποδίδει πάνω από 900 άλογα, σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα 100+ ίππων, προηγμένη αεροδυναμική και εξαιρετικά χαμηλό βάρος, δεν είναι αρκετά ακραίο…

Για την δημιουργία της Valkyrie AMR Pro, η Aston Martin εστίασε στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής. Η αγγλική εταιρία αναφέρει ότι κάθε αεροδυναμική επιφάνεια έχει τροποποιηθεί με απώτερο στόχο την δημιουργία επιπλέον downforce φυσικά. Έτσι, το εμπρός splitter και η πίσω αεροτομή είναι σημαντικά μεγαλύτερα ενώ η στρατηγικές της ενεργής αεροδυναμικής της Valkyrie έχουν αναθεωρηθεί για τις ανάγκες της οδήγησης σε πίστα. Γιατί μόνο εκεί θα μπορούν να οδηγήσουν την Valkyrie AMR Pro οι πάρα πολύ τυχεροί και σίγουρα ζάμπλουτοι, ιδιοκτήτες της.

Η Aston Martin λέει ότι η ισχύς και η ροπή του ατμοσφαιρικού V12 των 6.5 λίτρων έχουν αυξηθεί, χωρίς να παρέχει ακριβή νούμερα σε αυτό το σημείο, αλλά η απόδοση του Energy Recovery System της Rimac παραμένει ως έχει – αν και τα συστήματα ελέγχου του θα αναπρογραμματιστούν. Η Valkyrie AMR Pro θα “πατάει” σε τροχούς μικρότερης διαμέτρου (18 ιντσών) σε σύγκριση με το standard μοντέλο ενώ τα “δρομίσια” ελαστικά της Michelin θα αντικατασταθούν με ένα σετ αγωνιστικά, σαν αυτά που χρησιμοποιούνται από τα LMP1 πρωτότυπα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Το ίδιο θα γίνει και στα φρένα, όπου οι standard δίσκοι θα δώσουν την θέση τους σε νέους carbon-carbon.

Τέλος, το βάρος της Valkyrie AMR Pro θα μειωθεί περαιτέρω με την αφαίρεση “περιττών” εξαρτημάτων όπως ο ανεμιστήρας για την θέρμανση και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Επίσης, συγκεκριμένα κομμάτια θα αντικατασταθούν με υπερ-ελαφριά, αγωνιστικά αντίστοιχα. Αυτό ισχύει για το παρμπρίζ και τα παράθυρα που θα αντικατασταθούν με πολυκαρβονικά, για το αμάξωμα όπου παρότι ανθρακονημάτινο, θα “αδυνατίσει, για τα ανθρακονημάτινα πλέον ψαλίδια κλπ κλπ.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών; Απίστευτες, εξωπραγματικές, ανεπανάληπτες επιδόσεις. Η τελική ταχύτητα θα αυξηθεί στα 400+ km/h, οι πλευρικές επιταχύνσεις θα αγγίζουν τα 3.3g και η επιβράδυνση θα αγγίζει τα 3.5g. Σύμφωνα με προσομοιώσεις της Red Bull, η Aston Martin Valkyrie AMR Pro θα είναι σε θέση να γράφει χρόνους που δεν θα υπολείπονται σημαντικά μίας σύγχρονης F1 ή ενός LMP1 αγωνιστικού. Φυσικά, η εταιρία έχει την υπευθυνότητα να μην δώσει απλά τα κλειδιά ενός τέτοιου όπλου στον κάθε ένα που έχει 3-4 εκατομμύρια να διαθέσει. Οι 25 ιδιοκτήτες-οδηγοί (αφού τόσες μόνο θα είναι οι Valkyrie AMR Pro) θα πρέπει να περάσουν ένα ουσιαστικό πρόγραμμα προετοιμασίας που έχει ως στόχο τόσο την βελτίωση των ικανοτήτων τους, όσο και την βελτίωση της φυσικής τους κατάστασης! Τότε και μόνο τότε θα μπορούν να απολαύσουν το απόκτημα τους, σε μία σειρά events που θα διοργανώσει η εταιρία γι’ αυτούς, σε μερικές από τις πιο εμβληματικές πίστες στον κόσμο!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.