Η νέα BMW M5 ξεκίνησε τη ζωή ως πισωκίνητη!

Η ολοκαίνουρια BMW F90 M5 έγραψε ιστορία ως η πρώτη τετρακίνητη M5 αλλά όπως αποκαλύπτεται τώρα, στα πρώτα στάδια της εξέλιξης τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της M GmbH, Dirk Hacker, η F90 M5 ήταν αρχικά πισωκίνητη… Τουλάχιστον μέχρι να γίνει απόλυτα σαφές ότι δεν θα μπορούσε να συνεχίσει ως τέτοια!

“Ήταν ο φυσικός, ιστορικός τρόπος – μέχρι που συνειδητοποιήσαμε ότι ήμαστε πέρα από τα όρια της διαμήκους επιτάχυνσης. Η υιοθέτηση της τετρακίνησης ήταν η μοναδική επιλογή.”

Είπε ο Hacker σε αγγλικό μέσο. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου φαίνεται περίεργη ή παράλογη η επιλογή της BMW. Μην ξεχνάμε ότι η νέα M5 κινείται από έναν twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4.4 λίτρων και απόδοση 600 ίππων από τις 5.600 έως τις 6.700 σ.α.λ. Όμως δεν είναι τόσο αυτό το νούμερο που υποψιάζομαι ότι προβλημάτισε τους μηχανικούς της M, όσο η ροπή, που αγγίζει τα 750 Nm από τις 1.800 έως και τις 5.600 σ.α.λ.! 750 Nm από τις 1.800 σ.α.λ. είναι πάρα πολλά για τους πίσω τροχούς, ακόμα και για ένα super-sedan όπως η BMW M5. Μην ξεχνάμε ότι όσο ισχυρή και ικανή είναι η M5, δεν παύει να είναι ένα sedan και ως τέτοιο, οφείλει να είναι εύχρηστη και “παντός καιρού”. Στο κάτω-κάτω, αν κάποιος θέλει και τα 600 άλογα στους πίσω τροχούς, το M xDrive σύστημα τετρακίνησης της M5 του δίνει αυτή την δυνατότητα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.