Η VW εξελίσσεται και αλλάζει σχεδιαστικά, ενώ η Audi μένει στάσιμη

Το γκρουπ της VW είναι από μόνο του μία δεξαμενή σκέψης, η οποία συνεχώς παράγει ειδήσεις άξιες προσοχής και σχολιασμού. Οι πρώτες σκέψεις γεννήθηκαν στο μυαλό μας στη παρουσίαση του VW Arteon και στη συνομιλία που είχαμε με τον νεαρό σχεδιαστή του αυτοκινήτου, ο οποίος λίγο έως πολύ μας είπε πως το Arteon είναι μόνο η αρχή της σχεδιαστικής αλλαγής της VW. Οι σκέψεις αυτές ενισχύθηκαν παρατηρώντας προσεκτικά το T-Roc, το ολοκαίνουριο SUV της VW που θα λανσαριστεί στη χώρα μας τον Ιανουάριου, πιάνοντας τον εαυτό μου να λέει «τι ώραιο αυτοκίνητο είναι αυτό». Η επιβεβαίωση όλων των παραπάνω ήταν η πρώτη γνωριμία με την έκτη γενιά του Polo. Ένός μοντέλου που ποτέ στο παρελθόν δεν διακρίθηκε για τη σχεδιαστική του άποψη και που τώρα ήρθε να το ανατρέψει άρδην.

Έχοντας λοιπόν όλα τα παραπάνω στο μυαλό μας, η εύλογη απορία που δημιουργείται είναι πως η VW αντιλήφθηκε πως η σχεδίαση παίζει ένα πολύ βασικό ρόλο στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου, ενώ η Audi εμμένει στο συντηρητικό σκεπτικό που, ανέκαθεν είναι η αλήθεια, τη χαρακτήριζε. Από τη μία βλέπουμε τη VW να προχωράει μπροστά και να δημιουργεί αυτοκίνητα που πραγματικά μαγνητίζουν το βλέμμα και τις αισθήσεις, τη στιγμή που στην Audi με δυσκολία ξεχωρίζεις τη μία γενιά του ενός μοντέλου από τη προηγούμενη, όπως για παράδειγμα συμβαίνει στη περίπτωση του Q5.

Kαι βεβαίως ο ισχυρισμός ότι μία premium μάρκα, όπως αναμφισβήτητα είναι η Audi, δεν χρειάζεται να δίνει ιδιαίτερη βάση στο σχεδιαστικό κομμάτι των αυτοκινήτων της, καταρρίπτεται με τη μία, παρατηρώντας τις κινήσεις σε αυτόν τον τομέα των ανταγωνιστών της, όπως η Mercedes και η Volvo. H μεν πρώτη επίσης αντιλήφθηκε την ανάγκη για αλλαγή σχεδιαστική φιλοσοφίας, οι δε Σουηδοί έχτισαν ευθύς εξάρχης, δίνοντας μάλιστα πολύ μεγάλη βαρύτητα, το θέμα της εικόνας των μοντέλων τους.

Μένει λοιπόν να δούμε τι ακριβώς έχουν στο μυαλό τους οι υπεύθυνοι του γκρουπ της VW, καθώς σαφώς και η ουσία έχει σημασία, αλλά και το φαίνεσθαι παίζει πάντα το δικό του, ξεχωριστό ρόλο στην αυτοκίνηση

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.