Διόδια στη Θεσσαλονίκη. Και όμως συμβαίνει

«Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ ανακοινώνει ότι βάσει της υπ’ αρ. 4779/3.10.2017 απόφασης της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, θα εφαρμοστούν περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας και στα δύο ρεύματα του τμήματος της Εγνατίας Οδού μεταξύ των Ανισόπεδων Κόμβων Ιωνίας (Κ2 – χ/θ 318) και Ευκαρπίας/ΤΙΤΑΝ (Κ4 – χ/θ 326,5), για την εκτέλεση της α’ φάσης των εργασιών κατασκευής Σταθμού Διοδίων Θεσσαλονίκης στη χ/θ 322,2. Στο μήκος της εργοταξιακής ζώνης θα είναι εγκατεστημένη η προβλεπόμενη εργοταξιακή σήμανση και η κυκλοφορία θα διεξάγεται από τις δύο ελεύθερες λωρίδες κυκλοφορίας».

Η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά χρειάστηκε να διαβάσουμε μία παράγραφο δέκα φορές προκειμένου να συνειδητοποιήσουμε περί τίνος ακριβώς πρόκειται. Και ναι είναι αλήθεια, συμβαίνει όντως. Η εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, ένας δρόμος που χρησιμοποιείται καθημερινά από χιλιάδες Θεσσαλονικείς και που, καθ’υπερβολή, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αστικός, θα έχει διόδια. Η παράταξη του «δεν πληρώνω», η παράταξη που προέτρεπε τους πάντες να σηκώνουν με το έτσι θέλω τις μπάρες των διοδίων και να διέρχονται από αυτά χωρίς να καταβάλουν το αντίτιμο, επιτρέπει τη κατασκευή διοδίων, σχεδόν εντός του αστικού ιστού της Θεσσαλονίκης.

Και φυσικά η εύλογη απορία είναι αν η «ΣΥΜΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ» διαθέτει Δήμαρχο και Περιφερειάρχη ή απλώς αμφότεροι θα λάμψουν διά της απουσίας και της, μέχρι παρεξηγήσεως, αδράνεια για πολλοστή φορά.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.