Mercedes-AMG Project One. Επίδειξη υψηλής τεχνογνωσίας

Εδώ και πολύ καιρό η Mercedes μας ιντριγκάρει με διάφορες teaser φωτογραφίες σχετικά με το νέο της δημιούργημα που ακούει στο όνομα Project One. Τώρα ήρθε η ώρα για τη πλήρη αποκάλυψή του, προκειμένου να μάθουμε τι ακριβώς έχει στο μυαλό του ο Γερμανός κατασκευαστής. Και τελικά δεν πρόκειται για τίποτα άλλο, από μία υπερεξελιγμένη Formula 1 με πολιτική, λέμε τώρα, περιβολή. Θα αφήσουμε στην άκρη την εξώκοσμη εμφάνισή της, καθώς αυτή μπορεί να περιγραφεί μόνο μέσω των φωτογραφιών και του βίντεο που ακολουθεί και θα επικεντρωθούμε στα τεχνικά της χαρακτηριστικά και στη τεχνολογία που τη χαρακτηρίζει.

Όπως ανακοίνωσε λοιπόν η ίδια η Mercedes, η AMG Project One κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη V6  κινητήρα που παρείχε την κίνηση στην W06, διαθέτοντας θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 43%, σε συνδυασμό με κομπρέσορα και υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Σε σχέση με τον αγωνιστικό V6, διαθέτει νέο στροφαλοφόρο, διαφορετικά πιστόνια, αλλά και ηλεκτρονικά που είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες της καθημερινής χρήσης. Βεβαίως μπορεί να έχει πολλές αλλαγές προσαρμοσμένες στη «καθημερινότητα» ωστόσο δεν θα πρέπει να λησμονούμε πως θα απαιτεί πλήρη ανακατασκευή κάθε 50.000 χλμ. Το όριο περιστροφής του βρίσκεται στις 11.000 σ.α.λ. και συνεργάζεται με τέσσερις παρακαλώ ηλεκτροκινητήρες, με τον πρώτο να βρίσκεται στην τουρμπίνα του V6 διαθέτοντας ισχύ 122 ίππων, τον δεύτερο στο στροφαλοθάλαμο του τελευταίου (163 ίπποι) και τους εναπομείναντες δύο (163+163 ίπποι), οι οποίοι θα μπορούν να περιστραφούν έως και τις 50.000 σ.α.λ., στον εμπρός άξονα.

Σύμφωνα με τη Mercedes, το πακέτο μονάδων ισχύος που κινεί τους πίσω τροχούς έχει συνδυαστική απόδοση άνω των 680 ίππων, ενώ  συνολικά θα υπερβαίνει τους 1.006 ίππους! Σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 200 χλμ./ώρα  θα απαιτεί χρόνο μικρότερο των 6’’., ενώ η τελική της θα ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα. Το βάρος των μπαταριών, οι οποίες θα εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία της τάξη των μόλις 25 χλμ., δεν θα υπερβαίνουν τα 100 κιλά. Συνολικά, οι κινητήριες μονάδες μαζί με τους συσσωρευτές ενέργειας αναμένεται να ζυγίζουν 420 κιλά, ενώ άγνωστη παραμένει η τελική ένδειξη της ζυγαριάς για το σύνολο της γερμανικής κατασκευής.

Ο θερμικός, πάντως, κινητήρας θα συνεργάζεται μ’ ένα κιβώτιο μονού συμπλέκτη με 8 σχέσεις μετάδοσης, που διαθέτει χειροκίνητο -μέσω paddles- πρόγραμμα καθώς και αυτόματο. Η ανάρτηση είναι πολλαπλών σημείων τόσο εμπρός όσο και πίσω, με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας να διαθέτει τρία προεπιλεγμένα προγράμματα: τα On, Handling Mode και Off. Η Mercedes AMG Project One θα κατασκευαστεί σε μόλις 275 αντίτυπα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.