Αυτή είναι η “καρδιά” του εξωπραγματικού Mercedes-AMG Project 1

Η AMG γιορτάζει 50 χρόνια ζωής το 2017 και αποφάσισε να μας κάνει το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε. Μερικές ώρες πριν την έναρξη του 24ωρου αγώνα στο Nurburgring, η Γερμανική εταιρία αποκάλυψε το κινητήριο σύνολο και την ανάρτηση του εξωπραγματικού AMG Project 1! Ξέρεις, εκείνη την F1 δρόμου που θα φτάσει στα χέρια των τυχερών ιδιοκτητών εντός του 2020.

Όπως γνωρίζαμε, στην καρδιά του drivetrain βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος V6 με χωρητικότητα 1.6 λίτρων. Για την ακρίβεια, ένας υπερτροφοδοτούμενος V6 με χωρητικότητα 1.6 λίτρων που βασίζεται στον κινητήρα που κινούσε τα μονοθέσια της Mercedes-AMG το 2015! Για το AMG Project 1, η εταιρία χρησιμοποιεί διαφορετικά πιστόνια, στροφαλοφόρο άξονα και μία πιο παραδοσιακή μέθοδο κατασκευής αλλά ακόμα κι έτσι, “στροφάρει” στις 11.000 σ.α.λ. με το ρελαντί να είναι στις 4.000 σ.α.λ. και την θερμική απόδοση στο 43%! Βέβαια, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, όσο εντυπωσιακός κι αν είναι, είναι μόλις 1 από τους 5 συνολικά κινητήρες που διαθέτει το Project 1.

Πάνω στον V6 συνδέονται δύο ηλεκτροκινητήρες. Ένας απόδοσης 107 ίππων που φροντίζει να κρατάει το turbo σε εγρήγορση ανά πάσα ώρα και στιγμή και ένας 161 ίππων που συνδέεται με τον στροφαλοφόρο άξονα. Οι άλλοι δύο, βρίσκονται στον εμπρός άξονα και αποδίδουν 120 ίππους έκαστος μετατρέποντας το Project 1 σε ηλεκτρικό μπροστοκίνητο για περίπου 24 χιλιόμετρα αν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί καθ’ αυτό τον τρόπο. Άρα, ο V6, ένας ηλεκτροκινητήρας για το turbo, ένας για τον στροφαλοφόρο άξονα και δύο για τον εμπρός άξονα, μας κάνουν 5 κινητήρες!

Την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων με ενέργεια έχει αναλάβει η συστάδα μπαταριών που βρίσκεται στο κέντρο του υπεραυτοκινήτου. Για την κατασκευή του, η Mercedes-AMG χρησιμοποιεί τις ίδιες (πανάκριβες) κυψέλες που χρησιμοποιεί και στα μονοθέσια F1 της αλλά η συστάδα του Project 1 είναι 4 φορές μεγαλύτερη και ζυγίζει 99 κιλά! Ολόκληρο το drivetrain, ζυγίζει 416 κιλά και όπως θα περίμενε κανείς, ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου είναι δομικό μέρος του ανθρακονημάτινου chassis. Μιας που αναφέραμε το κιβώτιο, να πούμε ότι η εταιρία θα χρησιμοποιήσει ένα πιο “συμβατικό”, 8-τάχυτο αυτόματο και όχι ένα βαρύτερο και δυνητικά πιο εύθραυστο, αυτόματο διπλού συμπλέκτη αφού θα πρέπει να αντέχει στην καταπόνηση 1.000 ίππων και 11.000 σ.α.λ.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, η εταιρία έχει προς το παρόν μόνο το drivetrain και ένα “μουλάρι” για το chassis αλλά σκοπεύει να ξεκινήσει δοκιμές σύντομα. Όταν η εξέλιξη του αυτοκινήτου ολοκληρωθεί, η AMG θα κατασκευάζει ένα Project 1 την ημέρα, μέχρι να συμπληρωθεί η προγραμματισμένη παραγωγή των 275 κομματιών – τα οποία έχουν προπωληθεί φυσικά!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.