VW. Σημαντικό βραβείο καινοτομίας

Η Volkswagen κατέκτησε τον τίτλο “Most Innovative Volume Brand” στην έρευνα που διεξήγαγε το CAM. Επιπλέον, τιμήθηκε με δύο ακόμα διακρίσεις, ως η πιο καινοτόμος μάρκα στις κατηγορίες “Interface & Connectivity” και “Autonomous Driving & Safety”. Σύμφωνα με έρευνα του Center of Automotive Management (CAM) σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων PricewaterhouseCoopers, η Volkswagen επικράτησε και την φετινή χρονιά ως η πιο προηγμένη μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής. Επί σειρά ετών, η έρευνα AutomotiveINNOVATIONS αναγνωρίζει μελλοντικές τάσεις και προφίλ καινοτομίας διαφορετικών μαρκών αυτοκινήτων, κρίνοντας από τις προηγμένες τεχνολογίες τους. Η επίσημη ετυμηγορία της κριτικής επιτροπής για το φετινό νικητή ήταν: «Με 60 ανεξάρτητες καινοτομίες, η Volkswagen είναι μακράν η πιο καινοτόμος μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που μέτρησαν στο αποτέλεσμα ήταν το Trailer Assist, που διατίθεται για το Golf και το Tiguan για πρώτη φορά, και είναι παγκόσμια καινοτομία στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.»

Στη φετινή ανάλυση του CAM αναδείχτηκε επίσης η καινοτόμος δύναμη της Volkswagen στην κατηγορία “Interface & Connectivity”, κάτι που αιτιολογείται άριστα παρακάτω: «Για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία διατίθεται “διαισθητικός” έλεγχος λειτουργιών μέσω χειρονομιών για τα συστήματα infotainment του ανανεωμένου Golf, αναβαθμίζοντας το επίπεδο άνεσης. Πρόσθετες καινοτομίες, όπως η εφαρμογή Doorbird, όπου το αυτοκίνητο μπορεί να συνδέεται με το σύστημα θυροτηλεόρασης στο σπίτι, συνετέλεσαν στην επιτυχία της Volkswagen σε αυτή την κατηγορία. Παράλληλα, η Volkswagen επιβεβαίωσε τον πρωτοποριακό της ρόλο και στον τομέα “Autonomous Driving & Safety”. «Με το “Side Assist Plus”, το Tiguan είναι το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας που διαθέτει ενεργό πακέτο συστημάτων υποστήριξης το οποίο παρακολουθεί – μεταξύ άλλων – το λεγόμενο “τυφλό σημείο”. Επιπλέον, το Rear Traffic Alert προειδοποιεί τον οδηγό για οχήματα που πλησιάζουν και φρενάρει αυτόνομα εάν δεν υπάρξει έγκαιρη αντίδραση.» Στην φετινή έρευνα συμμετείχαν 60 παγκόσμιες μάρκες αυτοκινήτων.

 

 

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.