Η καινούρια πολύ έντονη τάση των αγοραστών, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, είναι χωρίς αμφιβολία τα SUV και τα κροσσόβερ οχήματα. Ωστόσο οι station εκδόσεις συνεχίζουν να διατηρούν μία κάποια δυναμική καθώς στη πλειονότητα των περιπτώσεων πλέον, εκτός από λειτουργικότητα διαθέτουν και υψηλή καλαισθησία. Και ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Honda Civic Tourer, το οποίο μάλιστα η Ελληνική εισαγωγική εταιρία φρόντισε να το κάνει πιο προσιτό, δίνοντας μία σημαντική έκπτωση της τάξης των 2420 Ευρώ, ενώ είναι και ετοιμοπαράδοτο.

Από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα της κατηγορίας

Με σπορ γραμμές

Όπως είναι φυσικό η έκδοση Tourer βασίζεται στο πεντάθυρο Civic ένατης γενιάς διατηρώντας αναλλοίωτα τα πολύ ιδιαίτερα και πρωτότυπα σχεδιαστικά γνωρίσματα του μοντέλου έως και τη μεσαία κολώνα. Αυτό διότι, από εκεί και πίσω, η εικόνα είναι πλήρως αλλαγμένη. Βεβαίως διαφορετικό είναι και το μήκος του αυτοκινήτου με την πολύ επιθετική προσθήκη της «ουράς» να βάζει στο συνολικό μήκος της κατασκευής επιπλέον 235 χλστ. Το πιο σημαντικό είναι όμως πως η φουτουριστική διάθεση του αυτοκινήτου σε επίπεδο αισθητικής παραμένει, για να μην πούμε πως εντείνεται, στην έκδοση Tourer επιλογή που έγινε συνειδητά ώστε τo αυτοκίνητο να διαφέρει από τις άτολμες, ως επί το πλείστον, προτάσεις του είδους. Χωρίς να προκαλεί στο μάτι, το Civic Tourer είναι, κατά γενική ομολογία, ένα από τα πιο κομψά αυτοκίνητα του είδους. Αλλά και ένα από τα πιο συμπαγή, μιας και το συνολικό του μήκος υπερβαίνει οριακά τα μόλις 4,5 μέτρα.

Η προσθήκη της “ουράς” έγινε με πολύ καλαίσθητο τρόπο

Φουτουριστικό και πρακτικό

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου, χαρακτηρίζεται από τη γνωστή φουτουριστική σχεδίαση και τη προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος. Ο οδηγός περικλείεται από το ταμπλό

Το εσωτερικό του συνεχίζει να είναι από τα πλέον προχωρημένα

και το τούνελ της κονσόλας, με τον υψηλά τοποθετημένο επιλογέα να τονίζει τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου. Το ψηφιακό ταχύμετρο του πίνακα οργάνων είναι τοποθετημένο ψηλά, βολεύοντας ιδιαίτερα στο μάτι. Αριστερά στο ταμπλό, ξεχωρίζει το μπουτόν ECON, μέσω του οποίου το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό για το σωστό τρόπο οδήγησης αλλάζοντας το χρωματισμό (πράσινο σε οικονομική οδήγηση και μπλε σε αντίθετη περίπτωση) και περιορίζει την απόδοση του κλιματισμού. Βεβαίως η μεγάλη αλλαγή σε σχέση με την hatch έκδοση γίνεται αντιληπτή όταν ανοίξετε τη πέμπτη πόρτα και αντικρύσετε το επίπεδο και πρακτικό στη φόρτωση πόρτ μπαγκάζ, με «τετράγωνο» άνοιγμα, χαμηλό κατώφλι φόρτωσης που απέχει κάτι περισσότερο από μισό μέτρο από το έδαφος, και χωρητικότητα 624 λίτρων.

Σε αυτά προστίθενται  επιπλέον 117 λίτρα (ανάλογα με το αν έχει ή όχι ρεζέρβα) του

Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τους πίσω επιβάτες

κρυφού αποθηκευτικού χώρου που βρίσκεται κάτω ακριβώς από το δάπεδο, στον οποίο μπορούν να βολευτούν έως και δύο μικρές βαλίτσες.  Βεβαίως ως γνήσιο Honda έχει τη δυνατότητα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, των γνωστών Magic Seats της Honda, να αυξήσει κάθετα τις μεταφορικές δυνατότητες του οχήματος σε αντικείμενα και αποσκευές στα 1668 λίτρα.

Έργο υψηλής μηχανολογικής τέχνης

Όπως πιθανόν να αντιληφθήκατε και από τον τίτλο, ο κινητήρας είναι αυτός που και στην έκδοση tourer κλέβει τη παράσταση και δίνει το ρυθμό. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για τον 1.600άρη diesel i-DTEC που αποδίδει 120 ίππους και αφενός χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις στο αυτοκίνητο ( 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3’’ και τελική 195 χλμ./ώρα) αφετέρου παραδίδει μαθήματα οικονομίας καθώς τα 5.7 λίτρα της μέσης κατανάλωσης κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, τα λένε όλα, όπως βεβαίως και τα μόλις 94γρ./χλμ. εκπομπών CO2. Στα θετικά το εξαιρετικό σε αίσθηση εξάρι κιβώτιο με την πολύ καλή κλιμάκωση που βοηθάει τα μέγιστα στο τελικό αποτέλεσμα.

Εξαιρετικός σε όλα του

Πάει χωρίς να καίει

Οδηγικά, το Civic Tourer παραμένει ουδέτερο και απόλυτα ρυθμίσιμο, καθώς η παρουσία του συστήματος προσαρμοζόμενης πίσω ανάρτησης με το οποίο εξοπλίζεται, Adaptive Damping System, το αποκαλούν οι Ιάπωνες- έχει την ικανότητα να ρυθμίζει μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου την απόσβεση των πίσω αμορτισέρ ανάλογα με το φορτίο του πίσω άξονα. Στον ανοιχτό δρόμο, ταξιδεύεις ήσυχα και άνετα με την κατανάλωση να είναι κάτω ακόμα και από τα 5 λτ./100 χλμ., ενώ στις στροφές κρατάει γερά, οι κλίσεις είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες και το στιβαρό σε αίσθηση τιμόνι σημαδεύει εκεί που ακριβώς επιθυμείς. Η ροπή είναι άφθονη και πανταχού παρούσα και ο επιλογέας τόσο ευχάριστος και ιδανικά τοποθετημένος, που σε προκαλεί να αλλάζεις σχέσεις χωρίς ουσιαστικό λόγο. Προσεγμένη ηχομόνωση, υψηλή ποιότητα κύλισης, σπόρ αν το θελήσεις και οικονομικό χωρίς να το προσπαθήσεις, το πετρελαιοκίνητο Honda Civic Tourer παραδίδει κυριολεκτικά μαθήματα τεχνογνωσίας αλλά και πρακτικότητας, υψηλοτάτου μάλιστα επιπέδου.

Ικανό να διανύει μεγάλες αποστάσεις χωρίς να κουράζει οδηγό και συνεπιβάτες

Πιο προσιτό οικονομικά

Το ότι πρόκειται για μία ολοκληρωμένη και ενδιαφέρουσα έκδοση του Civic, για όσους οι μεταφορικές ανάγκες είναι μεγάλες, είναι δεδομένο. Το ότι διαθέτει έναν ξεχωριστό και ολοκληρωμένο χαρακτήρα, είναι αδιαπραγμάτευτο. Το ότι ζητάει 26750 για την απόκτησή του, είναι κάτι εντός των ορίων της λογικής για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Η οδική του συμπεριφορά δεν θα προβληματίσει σε καμία περίπτωση
  • Σχεδίαση
  • Πρακτικότητα
  • Ποιότητα
  • Κινητήρας
  • Κιβώτιο
  • Αξιοπιστία
  • Ψηλή θέση οδήγησης
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας1600 κ.εκ. turbodiesel
Ίπποι120
0-10010.3″
Τελική ταχύτητα195 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής5.7 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO299 γρ/χλμ
Μεγάλος, επίπεδος και τετραγωνισμένος

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.