Δύο νέοι κινητήρες από την Volkswagen

Το Vienna Motor Symposium πλησιάζει και παραδοσιακά, το Volkswagen Group παρουσιάζει εκεί τις νέες τεχνολογίες όσον αφορά στους κινητήρες. Πρώτη στη σειρά, η Volkswagen που εκεί θα δείξει δύο νέους κινητήρες. Ο πρώτος δεν είναι τόσο νέος ως βάση αλλά το “micro υβριδικό σύστημα” με το οποίο εφοδιάζεται, είναι. Το σύστημα θα κάνει ντεμπούτο στο νέο Golf TSI BlueMotion και αποτελείται από έναν 1.5 TSI Evo βενζινοκινητήρας, το DQ200 αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μία μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί με ρεύμα τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου όταν αυτό κάνει coasting.

Η λειτουργία coasting ενεργοποιείται σε ταχύτητες που δεν υπερβαίνουν τα 130 km/h και όταν ο οδηγός δεν απαιτεί ισχύ για να επιταχύνει. Ο κινητήρας απενεργοποιείται και έτσι προκύπτει το όφελος των 0.4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα στη μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου. Να σημειώσουμε ότι η προηγούμενη εκδοχή του συστήματος μείωνε την κατανάλωση κατά 0.2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Όταν ολοκληρωθεί η φάση του coasting, ο κινητήρας τίθεται ξανά σε λειτουργία με έναν από αρκετούς τρόπους, ανάλογα με την ταχύτητα και την κατάσταση.

Ο δεύτερος κινητήρας που θα κάνει ντεμπούτο στο Vienna Motor Symposium είναι ένας τρικύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος χιλιάρης που μπορεί να καταναλώσει είτε βενζίνη, είτε CNG. Ο 1.0 TGI αποδίδει 90 άλογα και ξεχωρίζει χάρη στις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 και NOx. Σε αυτό βοηθά ιδιαίτερα μία διαδικασία που έχει εξελίξει η Volkswagen κατά την οποία για να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας ο καταλύτης και σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, δύο κύλινδροι λειτουργούν με πλούσιο μείγμα και ένα με φτωχό.

Εκτός αυτών, η Γερμανική εταιρία θα παρουσιάσει την αμιγώς “ηλεκτρική” αρχιτεκτονική της. Το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται σε αυτήν θα λανσαριστεί στην αγορά το 2020 ενώ τα Budd-e, I.D. και I.D. Buzz πρωτότυπα που έχουν ήδη παρουσιαστεί, μας δίνουν μία πρώτη ιδέα για την κατεύθυνση στην οποία θα κινηθεί η Volkswagen για τα ηλεκτρικά της μοντέλα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.