Η NISMO αντεπιτίθεται σε περισσότερες αγορές!

Η πικρή αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή, η παρουσία της Nismo σε παγκόσμια βάση δεν αντανακλά την ιστορία της φίρμας. Δεν αναφέρομαι μόνο στις πωλήσεις, αν και τα 15.000 αυτοκίνητα που πωλούνται κατά μέσο όρο κάθε χρόνο είναι αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό – όπως και να θέλει να τον ορίσει κανείς. Η δήλωσή μου έχει να κάνει περισσότερο με την γκάμα της εταιρίας. Η Nismo έχει το GT-R, το 370Z, το Juke και το Sentra. Τα δύο πρώτα, όσο ικανά  και fun-to-drive και αν είναι έχουν γεράσει ενώ το τελευταίο είναι κατά γενική ομολογία κατώτερο των περιστάσεων. Εκτός αυτού, η Nismo δεν έχει σταθερή παρουσία σε πολλές σημαντικές αγορές ανά τον κόσμο. Όλα αυτά όμως θα αλλάξουν σύντομα.

“Ως υπο-μάρκα της Nissan, η Nismo “χτίζει” πάνω στις βασικές αξίες των μοντέλων της Nissan. Με τη συνδυασμένη εμπειρία και τεχνογνωσία των εταιριών που απαρτίζουν το group της Nissan, τα αυτοκίνητα δρόμου της Nismo θα κάνουν τους πελάτες να ευχαριστιούνται τα αυτοκίνητα της Nissan περισσότερο από ποτέ.”

Δήλωσε ο Takao Katagiri, πρόεδρος και CEO τόσο της Autech Japan όσο και της Nissan Motorsports International. Πώς θα τα κάνει όμως όλα αυτά; Με τη δημιουργία ενός νέου τμήματος: το Nismo Cars Business Department είναι μέρος της Autech Japan και θα είναι αυτό που θα σχεδιάζει και θα εξελίσσει περισσότερα προϊόντα σε μικρότερο χρόνο. Επίσης, θα συνεργάζεται με τη Nissan Motorsports International στον τομέα του marketing.  Δεν ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον, αλλά φαίνεται πως η Nissan έχει σοβαρές φιλοδοξίες στην υποκατηγορία των αυτοκινήτων επιδόσεων, ανεξαρτήτως κύριας κατηγορίας (sedan, sports car, SUV κ.ά.).

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.