Αντίθετη στις μεταρρυθμίσεις της Ε.Ε. η Γερμανία

Πριν από μερικές εβδομάδες το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πρότεινε μερικές μεταρρυθμίσεις που θα βοηθούσαν στο να εξομαλυνθεί η κατάσταση στην βιομηχανία αυτοκινήτου και να αποφευχθεί μία επανάληψη του σκανδάλου εκπομπών ρύπων του Volkswagen Group. Όμως η Γερμανία φαίνεται πως είναι αντίθετη σε κάποιες προτάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Συγκεκριμένα, μέσω ενός εγγράφου η Γερμανία εκφράζει την αντίθεσή της όσον αφορά στην πρόταση που θα επιτρέπει στις Βρυξέλλες να επιβάλλουν πρόστιμο έως και €30.000 ανά όχημα σε περίπτωση παρατυπίας και την επιθυμία της να διατηρηθεί το καθεστώς σύμφωνα με το οποίο οι κατασκευαστές “συντηρούν” τους ελεγκτικούς μηχανισμούς – ενώ η Ε.Ε. προτείνει την μετάβαση σε ένα καθεστώς που τα κράτη-μέλη χρηματοδοτούν τα κέντρα αυτά. Φυσικά, η Γερμανία έχει τις δικές της αντιπροτάσεις. Συγκεκριμένα, πιστεύει ότι υποχρεωτικοί έλεγχοι σε εθνικό επίπεδο από ανεξάρτητες αρχές μπορούν να αποτρέψουν δυνητικές παρατυπίες ασχέτως με το πώς χρηματοδοτούνται αυτοί οι έλεγχοι. Προτείνει επίσης να εναλλάσσονται τα εργαστήριο που διενεργούνται οι έλεγχοι καθώς και να αλλάζει το προσωπικό κατά τη διάρκεια ενός ελέγχου σε όχημα.

Αξίζει να σημειώσουμε βέβαια ότι η Γερμανία δεν είναι η μοναδική χώρα που χρονοτριβεί. Τόσο αυτή όσο και η Ιταλία, η Γαλλία και η Ισπανία έχουν κατηγορηθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για καθυστέρηση στην υιοθέτηση αυστηρότερων κανονισμών στους ελέγχους εκπομπών ρύπων. Σε κάθε περίπτωση, ενώ τα κράτη-μέλη συζητούν την πρόταση, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει ανακοινώσει τη στήριξη του στην Κομισιόν.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.