Η Toyota φέρνει το υδρογόνο στα φορτηγά

Η λογική είναι απλή. Παίρνεις μία συστάδα κυψελών υδρογόνου από το Toyota Mirai, παίρνεις και άλλη μία, τις ενώνεις και θεωρητικά, έχεις αρκετή ισχύ για να κινήσεις φορτηγό! Αυτή την υπεραπλουστευμένη θεωρία ακολούθησε η Toyota και έφτασε στο σημείο να μας παρουσιάσει το Project Portal. Ένα φορτηγό 8ης κλάσης που κινείται από υδρογόνο!

Προς  το παρόν, το Project Portal δεν είναι τίποτε παραπάνω από μία σπουδή στις δυνατότητες του υδρογόνου ως καύσιμο αλλά θα μπορούσε να πει κανείς ότι ανοίγει τον δρόμο. Γιατί ενώ το powertrain του Mirai παράγει “μόνο” 155 άλογα (σε καμία περίπτωση αρκετά για ένα φορτηγό τέτοιου μεγέθους), οι δύο μονάδες καθώς και μία μπαταρία 12 kWh τροφοδοτούν έναν ηλεκτροκινητήρα ικανό για 679 άλογα και 1.794 Nm ροπής! Αυτά τα εντυπωσιακά νούμερα, επιτρέπουν στο Project Portal να μεταφέρει φορτίο βάρους έως και 36.287 κιλών ενώ η αυτονομία του φορτηγού είναι 321 χιλιόμετρα. Αν ο οδηγός είναι λάτρης της ταχύτητας από την άλλη και κυκλοφορεί άδειος, το Project Portal είναι σε θέση να επιταχύνει στα 96 km/h από στάση σε μόλις 10 δευτερόλεπτα! Όχι άσχημα για φορτηγό!

Τι έχει το μέλλον για το Project Portal; Σύμφωνα με την Toyota, το πειραματικό φορτηγό θα συμμετάσχει σε μία μελέτη εφαρμοσιμότητας το ερχόμενο καλοκαίρι. Η μελέτη αυτή θα περιλαμβάνει σχετικά μικρές διαδρομές με βαρύ φορτίο ώστε να δοκιμαστούν οι αντοχές και οι επιδόσεις του φορτηγού. Από εκεί και πέρα, όλα είναι ανοιχτά. Πάντως το πρώτο βήμα έγινε.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.