VW I.D. Crozz. Ηλεκτρικό crossover με οδική συμπεριφορά GTI.

Το Volkswagen I.D. Crozz είναι το νεότερο μέλος της οικογένειας πρωτοτύπων I.D. της Γερμανικής εταιρίας και ταυτόχρονα, πρόγευση ενός ενδιαφέροντος μελλοντικού μοντέλου με ηλεκτρική προώθηση, συρόμενες πίσω πόρτες, coupe χαρακτηριστικά, ανεξάρτητα πίσω καθίσματα και “οδική συμπεριφορά σαν αυτή του Golf GTI” όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρία.

Στον σχεδιασμό του Crozz επικρατούν οι μεγάλες, καθαρές επιφάνειες και οι καμπύλες ενώ στα highlights συγκαταλέγονται χωρίς αμφιβολία τα φουτουριστικά LED φώτα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Όσον αφορά στο εσωτερικό δε, η Volkswagen επέλεξε να εξοπλίσει το τελευταίο πρωτότυπό της με 4 ανεξάρτητες θέσεις και μία πανοραμική ηλιοροφή με ενσωματωμένες λωρίδες LED που ενεργοποιούνται με χειρονομίες και φωτίζουν την καμπίνα από ψηλά. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι οθόνες, με τους σχεδιαστές της Γερμανικής εταιρίας να έχουν τοποθετήσει μία 10.2 ιντσών στην κεντρική κονσόλα και μία 5.8 ιντσών στη θέση του αναλογικού πίνακα οργάνων. Λάμπουν δια της απουσίας τους δε τα φυσικά χειριστήρια με την Volkswagen να έχει επιλέξει έναν συνδυασμό χειρισμού μέσω χειρονομιών και συστημάτων αφής για την λειτουργία των υποσυστημάτων του Crozz.

Κάτω από την επιφάνεια, βρίσκονται δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας 101 ίππων στον εμπρός άξονα και ένας 201 ίππων στον πίσω) με συνδυαστική ισχύ 302 ίππων. Αυτοί τροφοδοτούνται από μία συστάδα μπαταριών 83 kWh που χαρίζει αυτονομία 500 χιλιομέτρων ενώ την ίδια στιγμή παρέχει την απαραίτητη ενέργεια για 0-100 km/h της τάξης των 6 δευτερολέπτων. Αξίζει να σημειώσουμε ότι με ένα σύστημα φόρτισης 150 kW, η μπαταρία του I.D. Crozz φορτίζει κατά 80% σε μόλις 30 λεπτά.

Τέλος, το I.D. Crozz είναι εφοδιασμένο με την τελευταία τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και δεν το κρύβει αφού οι πιο παρατηρητικοί θα είδαν τους 4 αισθητήρες στην οροφή. Όταν ενεργοποιείται το “I.D. Pilot”, το αυτοκίνητο θα σαρώσει τον χώρο γύρο του μέσω των laser scanners ενώ ακόμα και τα φώτα θα στρέφουν την δέσμη τους αριστερά ή δεξιά ανάλογα με το τι ετοιμάζεται να κάνει ο υπολογιστής. Εν τω μεταξύ, οι επιβάτες θα κάθονται άνετα στο εσωτερικό με τον φωτισμό της καμπίνας να έχει αλλάξει ώστε να αντικατοπτρίζει το mode οδήγησης και τα χειριστήρια που μέχρι εκείνο το σημείο ήταν απαραίτητα για τον χειρισμό του οχήματος να “αποσύρονται” στο ταμπλό για να δημιουργήσουν επιπλέον χώρο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.