Jeep Grand Cherokee Trackhawk. 707 άλογα είναι αρκετά;

Το πιο καυτό Grand Cherokee στην ιστορία της Jeep είναι  γεγονός. Το μοντέλο για το οποίο κυκλοφορούν φήμες εδώ και περίπου 2 χρόνια, παρουσιάστηκε επίσημα από την Αμερικανική εταιρία, πριν κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Το Jeep Grand Cherokee Trackhawk είναι μία παραδοξότητα όταν μιλάμε για την Jeep. “Jeep” και “σκληροπυρηνικό SUV” δεν ταιριάζουν ιδιαίτερα στην ίδια πρόταση, αλλά η κατηγορία των ισχυρών SUV είναι μία κατηγορία με σχετικά μικρό, αλλά φανατικό κοινό. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η Jeep δημιούργησε το Trackhawk με τον δικό της, παραδοσιακά Αμερικανικό τρόπο.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο supercharged, Hellcat V8 των 6.2 λίτρων από τα Challenger και Charger SRT Hellcat. Αυτός είναι ικανός για 707 άλογα και 875 Nm ροπής και χάρη σε αυτά, μπορεί να εκτοξεύσει το βάρους 2.433 κιλών Grand Cherokee στα 96 km/h από στάση, σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα. Επίσης, η Jeep ισχυρίζεται ότι το Grand Cherokee Trackhawk ολοκληρώνει το sprint των 402 μέτρων σε 11.6 δευτερόλεπτα και πως η τελική του ταχύτητα είναι 290 km/h! Την ίδια ώρα, είναι σε θέση να “τραβήξει” έως και 3.266 κιλά!

Ευτυχώς, οι μηχανικοί της Jeep κατάφεραν να συνδυάσουν τον κινητήρα με το σύστημα τετρακίνησης του Grand Cherokee αλλά ειδικά για το Trackhawk, η κατανομή της ροπής ρυθμίζεται ανάλογα με το mode οδήγησης. Από 60:40 στη λειτουργία “Tow” έως 30:70 στο “Track” mode με τα Auto, Snow και Sport στο ενδιάμεσο. Επίσης, όπως και στα προαναφερθέντα Dodge, ο Hellcat V8 συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο αλλά  για το μεγάλο Jeep, αυτό το κιβώτιο έχει ενισχυθεί για να αντέξει την επιπλέον καταπόνηση και το σύστημα τετρακίνησης. Τέλος, επειδή ότι επιταχύνει με τον ρυθμό του Trackhawk πρέπει και να σταματάει ανάλογα, η Jeep εξόπλισε το “hot-rod” Grand Cherokee με δίσκους 400 χιλιοστών στον εμπρός άξονα και 350 χιλιοστών στον πίσω. Με αυτούς, το Grand Cherokee Trackhawk ακινητοποιείται από τα 96 km/h σε μόλις 34.7 μέτρα!

Περιέργως όμως, θα είναι δύσκολο για τον κόσμο να ξεχωρίσει το ταχύτερο SUV στην ιστορία της Jeep και ένα από τα ταχύτερα αυτή την στιγμή στον κόσμο. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στην εμφάνιση είναι λειτουργικές και στοχεύουν περισσότερο στην βελτίωση της ψύξης – όπως ο αεραγωγός κάτω από την γρίλια και αυτός που βρίσκεται στη θέση του αριστερού φωτός ομίχλης. Κατά τα άλλα, υπάρχουν οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών καθώς και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Όσον αφορά στο εσωτερικό, το ταχύμετρο βρίσκεται πλέον σε περίοπτη θέση στο κέντρο του πίνακα οργάνων ενώ το σύστημα infotainment με την οθόνη των 8.4 ιντσών διαθέτει αποκλειστικές “σελίδες” παρακολούθησης των επιδόσεων του αυτοκινήτου.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.