Κίνηση εμπρός για την επόμενη BMW 1-Series

Το 2018 η BMW θα παρουσιάσει την τρίτη γενιά της 1-Series. Ενός μοντέλου που από το 2004 που έκανε ντεμπούτο, σημειώνει πολύ μεγάλη επιτυχία αλλά και ενός μοντέλου που για τη νέα γενιά, ετοιμάζεται με σημαντικές αλλαγές. Η πρώτη και μάλλον η μεγαλύτερη, έχει να κάνει με την υιοθέτηση της UKL πλατφόρμας της εταιρίας που μέχρι τώρα, χρησιμοποιείται στην BMW X1 και στην γκάμα της MINI. Αυτό σημαίνει ότι η νέα 1-Series θα είναι μπροστοκίνητη όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα που βασίζονται σε αυτή την πλατφόρμα!

Προφανώς μία αλλαγή όπως αυτή, θα έχει επιπτώσεις στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου αλλά  οι άνθρωποι της BMW πιστεύουν ότι η πλειοψηφία των πελατών της θα απολαύσει τα οφέλη που προκύπτουν από την αφαίρεση του άξονα μετάδοσης. Οφέλη όπως η αύξηση των προσφερόμενων χώρων στην καμπίνα, η βελτίωση της πρακτικότητα, η μείωση του βάρους κ.ά. Αυτά τα μεγέθη θα επωφεληθούν και από μία μικρή αύξηση στις διαστάσεις της νέας 1-Series – κατά κύριο λόγο του ύψους, του πλάτους και του μεταξονίου. Μία ακόμα σημαντική αλλαγή θα αφορά στην κορυφή της γκάμας της νέας, μικρής BMW. Η UKL πλατφόρμα είναι συμβατή μόνο με τετρακύλινδρους κινητήρας που σημαίνει ότι γίνεται “έξωση” στον εξακύλινδρο της κορυφαίας 1-Series. Τέλος, περιμένουμε την όποια κορυφαία 1-Series να είναι τετρακίνητη και έτσι έμμεσα ή άμεσα, να τίθεται αντιμέτωπη με αντιπάλους όπως το VW Golf R, η Mercedes-AMG A45 και το Ford Focus RS!

Ενώ όμως οι αλλαγές κάτω από την επιφάνεια θα είναι σημαντικές, οι αλλαγές στην επιφάνεια δεν θα είναι και τόσο. “Εξελικτικός και όχι επαναστατικός” θα είναι ο σχεδιασμός της νέας 1-Series όπως αρέσκονται να λένε άνθρωποι του χώρου. Περιμένουμε νέα, λεπτότερα φωτιστικά σώματα εμπρός και πιο “καθαρές” επιφάνειες αλλά από εκεί και πέρα, δεν περιμένουμε εκπλήξεις.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.