Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+. Θωρηκτό με biturbo V8 και την σφραγίδα της AMG

Η Mercedes-AMG έχει μακρά ιστορία με τα SUV υψηλών επιδόσεων – ιστορία που φτάνει μέχρι το 1999 και την ML55. Αν ακολουθήσεις εκείνο το νήμα, θα καταλήξεις στο σήμερα. Στις GLC 63 4MATIC+ και GLC 63 4MATIC+ Coupe που παρουσιάστηκαν από την Γερμανική εταιρία πριν κάνουν το επίσημο ντεμπούτο τους στην επερχόμενη έκθεση της Νέας Υόρκης.

Μηχανικά, οι δύο νέες Mercedes-AMG είναι πρακτικά πανομοιότυπες. Και οι δύο, κινούνται από τον twin-turbo V8 της GT σειράς, ο οποίος αποδίδει 476 άλογα από τις 5.500 έως τις 6.250 σ.α.λ. με 650 Nm ροπής από τις 1.750 έως τις 4.500 σ.α.λ. στην “απλή” έκδοση και 510 άλογα με 700 Nm ροπής (στο ίδιο εύρος στροφών) στην “S”. Ο 4-λιτρος κινητήρας συνδυάζεται με το AMG Performance 4MATIC+ σύστημα τετρακίνησης με μεταβλητή κατανομή ροπής και το 9-τάχυτο AMG Speedshift MCT κιβώτιο της εταιρίας. Με αυτό το hardware, η GLC 63 είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 4.0 δευτερόλεπτα ενώ η ελαφρώς ισχυρότερη αδερφή της, χρειάζεται 0.2 δευτερόλεπτα λιγότερα. Εντυπωσιακό νούμερο αν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για ένα SUV που ζυγίζει περί τα 1.925 κιλά χωρίς τον οδηγό! Η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 km/h ενώ για την ιστορία, αξίζει να σημειώσουμε ότι η μέση κατανάλωση καυσίμου που ανακοινώνει η εταιρία είναι 10.3-10.7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα για την GLC 63 και 10.7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα για την GLC 63 S – που αντιστοιχούν σε εκπομπές της τάξης των 234-244 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο και 244 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο. Τέλος, να αναφέρω ότι ακριβώς τα ίδια νούμερα ισχύουν και για τις αντίστοιχες Coupe εκδόσεις της GLC, με εξαίρεση το βάρος που εμφανίζεται αυξημένο κατά 10 κιλά.

Ο κινητήρας δεν είναι το μόνο στοιχείο που δανείζεται η GLC 63 από το sports car της Mercedes-AMG. Ίσως το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό της εξωτερικής εμφάνισης του νέου SUV επιδόσεων της Γερμανικής εταιρίας είναι το εκφραστικό εμπρός μέρος με την γρίλια Panamericana. Κατά τα άλλα, ξεχωρίζει ο φαρδύς εμπρός προφυλακτήρας με το μεγάλο splitter, τα νέα side skirts που χαμηλώνουν εμφανισιακά το μοντέλο και ο πίσω προφυλακτήρας που ενσωματώνει τον διαχύτη και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Επίσης, τα φαρδύτερα φτερά και οι τροχοί που αποτελούνται από ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών και ελαστικά 235/55 εμπρός και 255/50 πίσω (ζάντες 20 ιντσών και ελαστικά 265/45 εμπρός και 295/40 πίσω για την S έκδοση) συμπληρώνουν το look και προσθέτουν πόντους στην μυώδη εμφάνιση.

Όμως Mercedes-AMG δεν είναι μόνο το 0-100 και η εμφάνιση. Μία σωστή σύγχρονη AMG πρέπει να στρίβει και γι’ αυτό, η GLC 63 έρχεται με αναθεωρημένη ανάρτηση που αποτελείται από μία διάταξη 4 συνδέσμων εμπρός και μία ειδική για το συγκεκριμένο μοντέλο διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το σύστημα συμπληρώνεται από τη νέα αερανάρτηση 3 θαλάμων της AMG που μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 στάδια από τον οδηγό: Comfort, Sport και Sport Plus. Για την μεγιστοποίηση της πρόσφυσης, η GLC 63 εφοδιάζεται και με ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα, ενώ η ισχυρότερη GLC 63 S διαθέτει ηλεκτρονικό διαφορικό, Το σύστημα διεύθυνσης αποτελείται από μία ηλεκτρομηχανική κρεμαγιέρα που παρέχει ακρίβεια και “αυθεντικό feedback” στον οδηγό ενώ στο σύστημα πέδησης βρίσκουμε αεριζόμενους δίσκους 390 χιλιοστών τόσο στον εμπρός άξονα όσο και στον πίσω.

Πριν κλείσω, να αναφέρω ότι όπως γίνεται τελευταία με όλα τα νέα μοντέλα της Mercedes-AMG, έτσι και οι GLC 63 και GLC 63 S είναι διαθέσιμες ως “Edition 1” που σημαίνει ότι εφοδιάζονται με το Night πακέτο, ρίγες στα πλαϊνά του αμαξώματος, ματ μαύρες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών, το Aerodynamics πακέτο κ.ά. Οι πωλήσεις του νέου SUV επιδόσεων της Γερμανικής εταιρίας ξεκινούν στις 16 Ιουνίου ενώ το επίσημο λανσάρισμα στην αγορά, θα αρχίσει τον Σεπτέμβριο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.