Η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο TS050 Hybrid.

Με τον “Πρόλογο” του World Endurance Championship να ξεκινά σήμερα, η Toyota αποκάλυψε εχθές το νέο TS050 Hybrid – το ανανεωμένο πρωτότυπο αγωνιστικό με το οποίο ελπίζει να κατακτήσει τη νίκη στις 24 ώρες του Le Mans (και όχι μόνο) έπειτα από τον απογοητευτικό τρόπο με τον οποίο την έχασε πέρυσι.

Η καρδιά του “κτήνους” παραμένει ο 2.4 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος V6 βενζινοκινητήρας όμως οι μηχανικοί της εταιρίας δούλεψαν πάνω στην θερμική απόδοσή του αυξάνοντας την σχέση συμπίεσης μέσω της εξέλιξης του θαλάμου καύσης, του μπλοκ και της κυλινδροκεφαλής. Ο βενζινοκινητήρας εξακολουθεί να συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα αλλά και εδώ υπάρχουν βελτιώσεις σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Το μέγεθος των MGU (Motor Generator Units) έχει μειωθεί, όπως και το βάρος τους ενώ βήματα προόδου σημειώθηκαν και στον τομέα της μπαταρίας ιόντων λιθίου.

Όσον αφορά στην αεροδυναμική, το Toyota TS050 Hybrid σχεδιάστηκε ώστε να συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς. Οι πιο χαρακτηριστικές αλλαγές στο φετινό αγωνιστικό της Ιαπωνικής εταιρίας έχουν να κάνουν με την αύξηση του ύψους του splitter κατά 15 χιλιοστά, την μείωση των διαστάσεων του διαχύτη και τέλος, το έντονο “κόψιμο” στην περιοχή που βρίσκονται τα sidepods. Φυσικά, η Toyota θα εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι οι κανονισμοί επιτρέπουν δύο αεροδυναμικά πακέτα και έτσι περιμένουμε το λεγόμενο “low downforce” πακέτο να έχει εξελιχθεί ειδικά για το Le Mans και να χρησιμοποιείται γενικά σε πίστες όπου η downforce δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο όσο το χαμηλό drag και ένα με υψηλότερη downforce για τις πίστες όπου χρειάζεται.

Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι με τα διαθέσιμα ελαστικά να περιορίζονται σε 4 sets (συν δύο “ρεζέρβες”) για τις κατατακτήριες δοκιμές και τους 6ωρους αγώνες, η Toyota σε συνεργασία με την Michelin έριξε βάρος στον συγκεκριμένο τομέα εξελίσσοντας νέες γόμες και κατασκευές ελαστικών καθώς και βελτιστοποιώντας την γεωμετρία της ανάρτησης ώστε να περιοριστεί η φθορά. Το TS050 Hybrid του 2017 έχει ήδη συμπληρώσει 30.000 χιλιόμετρα δοκιμών και η Toyota Gazoo Racing μπαίνει στο πρωτάθλημα με αποφασιστικότητα. Η Audi μπορεί να αποχώρησε, αλλά η Porsche με την επίσης ανανεωμένη 919 Hybrid παραμένει ισχυρή και οι μεταξύ τους μάχες θα είναι συναρπαστικές. Τέλος, οι οδηγοί που θα καθίσουν πίσω από το τιμόνι των δύο TS050 Hybrid θα είναι οι: Mike Conway, Kamui Kobayashi, Jose Maria Lopez (#7) και Sebastien Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima (#8). Για το Le Mans και το Spa, η Toyota θα κατεβάσει και τρίτο αγωνιστικό με τους Stephane Sarrazin, Yuji Kunimoto και Nicolas Lapierre.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.