Ford. Eικονικό test drive πρίν το πραγματικό

Η έλευση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (VR) προβλέπεται να αλλάξει εκ βάθρων τον τρόπο ζωής μας τις ερχόμενες δεκαετίες.  Οι κινηματογραφικές αίθουσες θα προσφέρουν μία βιωματική εμπειρία στο κοινό με ταινίες VR, οι ασθενείς θα κάνουν θεραπεία VR και οι πελάτες θα δοκιμάζουν εικονικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που επιθυμούν. Πρόκειται για μία εντελώς νέα διάσταση στην ιδέα του  δειγματισμού ή τη δοκιμή νέων πραγμάτων. Το ίδιο θα ισχύσει και για τα αυτοκίνητα. Περισσότερο από ποτέ, η Ford ενσωματώνει την Εικονική Πραγματικότητα (VR) στον τρόπο σχεδίασης των οχημάτων της, και τώρα ξεκινά να διερευνά πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει την εμπειρία αγοράς. Διαδικτυακά, οι αγοραστές μπορούν να δοκιμάζουν, πριν αγοράσουν, εάν τους ταιριάζει ένα νέο ζευγάρι γυαλιών ή ρούχα, ακόμα και την εικόνα ενός νέου αυτοκινήτου έξω από το σπίτι τους. Αλλά σύμφωνα με την Sheryl Connelly, Ford global trend & futuring manager, μερικές φορές ζαλίζονται από την υπερπροσφορά προϊόντων, και οδηγούνται σε δίλημμα. Το σημαντικότερο κίνητρο αγοράς ενός αυτοκινήτου, μετά από τα πρακτικά, οικονομικά θέματα, είναι “καθαρά συναισθηματικό”  και το test drive μπορεί να αποτελέσει ένα κρίσιμο “πρώτο ραντεβού” για τον καταναλωτή και το υποψήφιο επόμενο όχημά του. Επιτρέποντας στους πελάτες να δοκιμάζουν διαφορετικά μοντέλα την ώρα και στο μέρος που τους εξυπηρετεί – και για όσο διάστημα το επιθυμούν – η εικονική πραγματικότητα μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να αποκτήσουν μία πολύ πιο καθαρή άποψη για το αυτοκίνητο της αρεσκείας τους,  πριν καν επισκεφθούν έναν Έμπορο.

Επίσης θα μπορεί να προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να νιώσουν ακόμα και τη μοναδική μυρωδιά του νέου αυτοκινήτου που σκέπτονται να αγοράσουν. Η Ford διερευνά αυτή τη στιγμή τις δυνατότητες μιας σειράς τεχνολογιών εικονικής (VR) και επαυξημένης πραγματικότητας (AR),  με ψηφιακά ολογράμματα που θα ενσωματώνονται στον πραγματικό κόσμο, ώστε την επόμενη δεκαετία ο κόσμος να μπορεί να έχει τη βιωματική εμπειρία ενός προϊόντος από την άνεση του σπιτιού του. Η Ford ήδη κάνει εκτενή χρήση της εικονικής πραγματικότητας (VR) στη σχεδίαση. Μία προηγμένη εγκατάσταση στο Design Studio, στην Κολωνία (Γερμανία) επιτρέπει στους σχεδιαστές να δοκιμάζουν το όχημα χωρίς να απαιτείται φυσικό πρωτότυπο. Έτσι, μπορούν να τελειοποιούν την εμφάνιση των υλικών, την ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα ταχύτερα και πιο αποδοτικά. Για το νέο Ford Fiesta, οι σχεδιαστές μπόρεσαν να δοκιμάσουν και να επιβεβαιώσουν τη θέση των χειριστηρίων του οχήματος, τη διάταξη του ταμπλό και τις θέσεις των καθισμάτων.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.