Volvo: Ηλεκτρισμός και όχι υδρογόνο για το μέλλον

Με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων να γίνονται ολοένα και αυστηρότεροι είναι λογικό το ότι η συζήτηση για το μέλλον περιστρέφεται γύρω από τεχνολογίες και νοοτροπίες βιώσιμης κινητικότητας. Από αυτή τη συζήτηση, δεν θα μπορούσε να απέχει η Volvo, με τον CEO της, Hakan Samuelsson, να δείχνει την κατεύθυνση στην οποία θα κινηθεί η εταιρία.

“Κάτω από τα 95 (γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο) το πετρέλαιο δεν μπορεί να μας βοηθήσει. Μόνο ο ηλεκτρισμός μπορεί. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, είτε πρόκειται για βενζινοκινητήρα είτε για πετρελαιοκινητήρα, θα συνδυάζεται ολοένα και περισσότερο με ηλεκτρισμό. Φυσικά, η βελτίωση της απόδοσης του Κ.Ε.Κ έχει σε μεγάλο βαθμό ολοκληρωθεί, οπότε το επόμενο βήμα είναι η “υβριδοποίηση” και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.”

Δήλωσε ο Samuelsson. Η τάση αυτή της Volvo, έχει αποτυπωθεί και στο τελευταίο πλάνο της που περιλαμβάνει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο το 2019 και από εκεί και πέρα, περισσότερα από 1 εκατομμύρια ηλεκτρικά Volvo στον δρόμο μέχρι το 2025. Ο CEO της εταιρίας, πιστεύει ότι ο στόχος είναι εφικτός καθώς τα ηλεκτρικά θα προσφέρουν καλύτερη ίσως εμπειρία οδήγησης από τα “συμβατικά”. Στα συν ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι η επιτάχυνση και η απουσία θορύβων και κραδασμών από το drivetrain. Στα αρνητικά όμως, είναι το κόστος και αυτό αναγνωρίζεται από τον Σουηδό. Επιπλέον, η Volvo δεν σκοπεύει να προσφέρει δικούς της σταθμούς φόρτισης.

“Η μεγαλύτερη συνεισφορά μας θα είναι η δέσμευσή μας. Πιστεύουμε στον ηλεκτρισμό και θα παρέχουμε την αγορά ως επιχειρηματική ευκαιρία.”

 Όμως ποια είναι η γνώμη του Samuelsson για το “αντίπαλον δέος” του ηλεκτρισμού; Το υδρογόνο;

“Φυσικά ποτέ δεν πρέπει να λες ποτέ, αλλά αυτή τη στιγμή έχει σημασία να είμαστε σαφείς. Το γρασίδι είναι πάντοτε πιο πράσινο στην άλλη πλευρά και πάντα υπάρχει κάτι νέο, αλλά ο ηλεκτρισμός με μπαταρίες είναι αυτό στο οποίο πιστεύουμε. Με το υδρογόνο είναι απαραίτητη μία νέα υποδομή, οπότε νομίζω ότι υπάρχει ένα όριο σε αυτά που είναι διατεθειμένος ο κόσμος να επενδύσει. Φυσικά, μπορεί να κάνουμε λάθος.”

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.