Καθυστερεί το πρόγραμμα του Bloodhound SSC

Η προσπάθεια επίτευξης ρεκόρ ταχύτητας δεν είναι απλή υπόθεση… Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια που βρίσκει εφαρμογή στην προσπάθεια που γίνεται με το Bloodhound SSC. Σε πρόσφατη ανακοίνωσή του, ο διευθυντής του project, Richard Noble δήλωσε ότι η καμπάνια του Παγκοσμίου Ρεκόρ Ταχύτητας στο Έδαφος δεν πρόκειται να ξεκινήσει  πριν το δεύτερο μισό του 2018, περίπου έναν χρόνο αργότερα απ’ ότι ήταν αρχικά προγραμματισμένο.

“Παρουσιάσαμε το Bloodhound SSC στο Canary Wharf νωρίτερα φέτος. Γι’ αυτό, κάναμε κάτι που είναι γνωστό ως “dry build”. Περίπου το 90% των εξαρτημάτων ήταν στην θέση τους αλλά το όχημα δεν ήταν σε κατάσταση να λειτουργήσει. Θα χρειαστούμε περίπου 9 μήνες για να φτάσουμε εκεί. Μετά, θα πάμε στο αεροδρόμιο του Newquay τον επόμενο Ιούλιο για κάποια στατικά tests και για να τρέξουμε το αυτοκίνητο σε ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 322 km/h.

Μετά και από αυτό, θα πάμε στο Hakskeen Pan στη Ν. Αφρική ελπίζοντας να είμαστε “on site” τον Σεπτέμβριο ώστε να επιτύχουμε τον στόχο των 1.300 km/h πριν τις βροχές του Δεκεμβρίου. Θα επιστρέψουμε άμεσα στην Αγγλία για να αναλύσουμε τα δεδομένα και για να τοποθετήσουμε τους τρεις Nammo πυραύλους που θα μας σπρώξουν μέχρι τα 1.600 km/h.

Αν όλα πάνε καλά, η ομάδα θα επιστρέψει στη Ν. Αφρική το 2018 για να επιτύχει το όνειρο των 1.600+ km/h!”

Τάδε έφη Richard Noble. Να σημειώσουμε ότι η προσπάθεια του Bloodhound είχε μερικά καλά νέα και μερικά κακά νέα από την αρχή του έτους. Τα κακά νέα είχαν να κάνουν με την πλημμύρα του Hakskeen Pan – της τοποθεσίας που επέλεξε η ομάδα για την προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ.  Αφού περίπου 300 άτομα αφαίρεσαν περίπου 16.000 τόνους πέτρες (τους περισσότερους με τα χέρια) από τον μήκους 18 χιλιομέτρων διάδρομο, το Hakskeen Pan πλημμύρισε τον Ιανουάριο και μετά ξανά τον Μάρτιο.

Τα καλά νέα όμως είναι ότι το project έχει πλέον την υποστήριξη της Geely. Η μητρική εταιρία της Volvo βοηθά τόσο οικονομικά όσο και πρακτικά την ομάδα του Bloodhound ώστε η τελευταία να επιτύχει τους στόχους της.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.