Ford Focus RS RX. Τα στάδια της εξέλιξης

Τον Ιανουάριο του 2016 η Ford Performance ανακοίνωσε την εργοστασιακή υποστήριξη της Hoonigan Racing Division στο πρωτάθλημα FIA World Rallycross και παρουσίασε το Ford Focus RS RX. Μία ομάδα μηχανικών της Ford εργάστηκε για να βελτιστοποιήσει διάφορα σχεδιαστικά στοιχεία του αυτοκινήτου: αεροτομή, ανάρτηση, άξονα μετάδοσης και πιλοτήριο.

  • Αεροτομή: Περισσότερες από 100 παραλλαγές δοκιμάστηκαν σε λογισμικό Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής (CFD – Computational Fluid Dynamics) μέχρι να επιλεχθεί το καλύτερο σχέδιο για την αεροτομή του Ford Focus RS RX.
  • Ανάρτηση: Η Ford Performance δοκίμασε την ανάρτηση του Ford Focus RS RX χρησιμοποιώντας εργαλείο προσομοίωσης Κινηματικής και Συμβατότητας (K & C – Kinematics and Compliance). Πρόκειται για το ίδιο εργαλείο που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα παραγωγής, το οποίο συλλέγει δεδομένα που βοηθούν τους μηχανικούς να καθορίσουν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης.
  • Άξονας μετάδοσης: Χρησιμοποιώντας σύστημα Ανάλυσης Πεπερασμένων Στοιχείων (FEA) της Sadev, η ομάδα της Ford Performance μπόρεσε να δημιουργήσει ένα “χάρτη” πιθανών καταπονήσεων του άξονα μετάδοσης του αυτοκινήτου ώστε να καταλήξουν στον καλύτερο σχεδιασμό του.
  • Πιλοτήριο: Αντλώντας αγωνιστική εμπειρία δεκαετιών από τη Ford Performance, την M-Sport, και τη Hoonigan Racing Division, σχεδιάστηκαν εξατομικευμένα πιλοτήρια για τους Ken Block και Andreas Bakkerud με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε οδηγού με γνώμονα τις πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και τη μεγαλύτερη ταχύτητα καταλήξουν στον καλύτερο σχεδιασμό του.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.