WRC: Κοντά στη νίκη στο Rally Mexico ο Kris Meeke

Το WRC έφυγε επιτέλους από τα κρύα του Monte Carlo και της Σουηδίας και βρίσκεται στο Μεξικό για τον τρίτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Όμως το Rally Guanajuato Mexico ξεκίνησε ελαφρώς… κωμικά. Οι αγωνιζόμενοι ολοκλήρωσαν την πρώτη ειδική που διεξήχθη μέσα στην Πόλη του Μεξικό, γύρω από την κεντρική πλατεία Zocalo όμως οι επόμενες δύο ειδικές, την επόμενη ημέρα, ακυρώθηκαν επειδή τα αγωνιστικά ποτέ δεν έφτασαν στην ώρα τους στο service park. Το κομβόι που τα μετέφερε “κόλλησε” στον αυτοκινητόδρομο που ήταν κλειστός εξαιτίας ενός ατυχήματος που δεν σχετίζεται με τον αγώνα. Τα φορτηγά έφτασαν στη Leon μόλις 90 λεπτά πριν την προγραμματισμένη έναρξη της πρώτης “πλήρους” ημέρας, οπότε οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να ακυρώσουν το πρώτο πέρασμα από την El Chocolate των 54.9 χιλιομέτρων και την Las Minas των 19.68 χιλιομέτρων.

Όπως και να έχει, η ημέρα ξεκίνησε και αυτός που φάνηκε να ξεχωρίζει ήταν ο Kris Meeke εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι ξεκινούσε 10ος και δεν ήταν αναγκασμένος να “καθαρίζει” τον δρόμο. Αυτό που φάνηκε να απασχολεί τους περισσότερους αγωνιζόμενους, είναι οι υψηλές θερμοκρασίες που παρουσίασαν οι κινητήρες. Ο Sebastien Ogier οδήγησε το μεγαλύτερο μέρος της El Chocolate με την προειδοποιητική λυχνία αναμμένη στο Ford Fiesta του όμως ακόμα και έτσι, κατάφερε να βρεθεί στην 2η θέση της κατάταξης στο τέλος της ημέρας. Το τρίο των Hyundai i20 WRC (Paddon, Sordo και Neuville)  αντιμετώπισαν ένα σοβαρό πρόβλημα με τον κινητήρα και ενώ ο Neuville κατάφερε να κρατηθεί στην 3η θέση έχοντας κερδίσει και δύο ειδικές, οι Paddon και Sordo κατέληξαν στην 7η και την 15η θέση αντίστοιχα. Πίσω από τον Βέλγο της Hyundai, ήταν ο Juho Hanninen με το Yaris WRC του και πίσω από αυτόν, ο Ott Tanak της M-Sport ο οποίος επίσης “πάλευε” με το υπερθερμαινόμενο Fiesta. Ο Jari-Matti Latvala που ηγείται του πρωταθλήματος ολοκλήρωσε την ημέρα στην 8η θέση αφού εκτός από προβλήματα υπερθέρμανσης, αντιμετώπισε και προβλήματα με το κεντρικό διαφορικό και τα φρένα του Yaris. Αυτός που θα μπορούσε να βρίσκεται σε καλύτερη θέση αλλά την Παρασκευή ήταν στην 12η, ήταν ο Elfyn Evans. Ο Άγγλος κέρδισε μία ειδική και είχε και δύο δεύτερες θέσεις αλλά εξαιτίας μίας αλλαγής κινητήρα και της ποινής των 5 λεπτών που την συνόδεψε, δεν κατάφερε να μπει στην δεκάδα.

Το Σάββατο, η κατάσταση δεν άλλαξε δραματικά – τουλάχιστον όχι στην κορυφή. Ο Kris Meeke είχε πλάνο, το ακολούθησε στην εντέλεια και παρά το γεγονός ότι κέρδισε μόλις 1 από τις 9 ειδικές της ημέρας, επέκτεινε το προβάδισμα που είχε επί του Ogier, στα 30.9 δευτερόλεπτα. Η απάντηση του Γάλλου ήταν ανεπαρκής για τον ιπτάμενο Meeke και έτσι το μόνο που κατάφερε ο Ogier ήταν να έχει μία διαφορά της τάξης των 39.6 δευτερολέπτων έναντι του Neuville, ο οποίος μετάνιωσε την επιλογή μαλακότερης γόμας για τα ελαστικά του. Στην 4η θέση βρέθηκε ο Ott Tanaka που δεν είχε την εμπιστοσύνη στο στήσιμο του Fiesta του για να πιέσει ενώ ο Paddon που τον ακολουθεί στην κατάταξη είχε τα δικά του προβλήματα και δεν κατάφερε να απειλήσει τον Εσθονό. Αυτός που σημείωσε πρόοδο την δεύτερη ημέρα του Ράλι ήταν ο Latvala που ξεπέρασε τα προβλήματα και τον teammate του, τερματίζοντας στην 6η θέση. Ο teammate του από την άλλη, χάρηκε μόνο και μόνο που τερμάτισε αφού όντας άρρωστος, δεν μπορούσε να κάνει και πολλά. Ανεβασμένος ήταν και ο Dani Sordo που έφερε το i20 WRC του στην 8η θέση, κερδίζοντας δύο ειδικές.

Το Rally Mexico ολοκληρώνεται σήμερα με την La Calera των 32.96 χιλιομέτρων και την power stage Derramadero.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.