Ο κινητήρας του hypercar της Mercedes-AMG θα αντέχει 50.000 χιλιόμετρα!

Η Aston Martin και η McLaren δεν είναι οι μοναδικές εταιρίες που θα λανσάρουν στο εγγύς μέλλον hypercars. Το ίδιο θα κάνει και η Mercedes-AMG, με την δική της πρόταση να είναι προγραμματισμένη για παρουσίαση στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το ερχόμενο φθινόπωρο. Η Γερμανική εταιρία ετοιμάζει ένα hypercar 1.000 ίππων από έναν κινητήρα F1. Δεν είναι σχήμα λόγου. Ο κινητήρας του μοντέλου της Mercedes-AMG θα είναι σχεδόν ίδιος με αυτόν που κινεί το μονοθέσιο F1 της αγωνιστικής ομάδας.

Φυσικά, θα έχει ορισμένες αλλαγές. Όπως εξήγησε ο επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, ο στροφαλοφόρος άξονας θα είναι χυτός. Η σχέση συμπίεσης θα μειωθεί αφού ο κινητήρας θα πρέπει να πληροί τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Ο κόφτης στροφών θα βρίσκεται χαμηλότερα από ότι στο μονοθέσιο F1, αλλά ακόμα κι έτσι, ο 1600άρης θα στροφάρει μέχρι τις 11.000 σ.α.λ. Τέλος πάντων, έγιναν αρκετές αλλαγές αφού πρόκειται για ένα street-legal όχημα και όχι για ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό. Όμως το να έχεις έναν κινητήρα F1 στο αυτοκίνητό σου έχει και μειονεκτήματα…

“Πιστεύουμε ότι θα είναι 50.000 χιλιόμετρα. Είναι ok για εμάς. Πιστεύω ότι είναι αρκετά.

Αυτή είναι η ζωή του κινητήρα. Μετά, θέλει κάποια δουλειά, όπως σε ένα αγωνιστικό. Αλλά δεν χρειάζεσαι μία ομάδα F1, ούτε ειδικό καύσιμο. Απλά πιέζεις το κουμπί και τίθεται σε λειτουργία.”

Δήλωσε ο Moers. Το τι σημαίνει “θέλει κάποια δουλειά”, είναι ένα ερώτημα που αμφιβάλλω πως θα απασχολήσει τους ιδιοκτήτες. Κάποιος ο οποίος θα πληρώσει 2.275 εκατομμύρια ευρώ για ένα αυτοκίνητο, ακόμα κι ένα με κινητήρα F1, δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να το συντηρεί όπως πρέπει – ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ανακατασκευή του κινητήρα ή στην χειρότερη των περιπτώσεων, αντικατάσταση. Άλλωστε πόσα supercars/hypercars κάνουν πάνω από 50.000 χιλιόμετρα;

Κατά τα άλλα, να σημειώσουμε ότι ο κινητήρας θα αποδίδει όπως έχουμε πει γύρω στα 1.000 άλογα, θα διαθέτει και τις δύο μορφές ανάκτησης ενέργειας που βρίσκουμε και στο μονοθέσιο F1 και θα συνδυάζεται με ένα αυτοματοποιημένο, χειροκίνητο κιβώτιο καθώς “δεν υπάρχει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που να συνεργάζεται με κινητήρα που στροφάρει στις 11.000 σ.α.λ.” όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Moers. Το Γερμανικό hypercar θα διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε μπροστινό τροχό, έναν στον στρόφαλο και έναν στο turbo) και θα μπορεί να κινηθεί έως και 30 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Στόχος της ομάδας όσον αφορά στο βάρος, είναι τα 1.300 κιλά.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.