F1 2017: Δεύτερες δοκιμές Βαρκελώνης, Ημέρες 3 & 4

Οι δύο τελευταίες ημέρες δοκιμών πριν την έναρξη του πρωταθλήματος στις 24 Μαρτίου ήταν υπόθεση Ferrari. Η Ιταλική ομάδα όχι μόνο σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο ημέρες, την πρώτη με τον Sebastian Vettel (1:19,024 με ultrasofts ) και την δεύτερη με τον Kimi Raikkonen (1:18,634 με supersofts) αλλά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, κατάφερε να κάνει 267 γύρους αποκτώντας πολύτιμα δεδομένα για την SF70H.

Η Mercedes-AMG από την άλλη, μοιράζοντας και τις δύο ημέρες ανάμεσα στους οδηγούς της όπως έκανε καθ’ όλη την διάρκεια των δοκιμών, βρέθηκε στη δεύτερη θέση της λίστας με τους ταχύτερους χρόνους την τρίτη ημέρα με τον Lewis Hamilton (1:19,352). Την τελευταία ημέρα δε, οι Bottas και Hamilton “έγραψαν” πρακτικά πανομοιότυπους ταχύτερους γύρους και βρέθηκαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα.

Όσον αφορά στην Red Bull Racing, μετά τα προβλήματα της δεύτερης ημέρας, ο Daniel Ricciardo έκανε 128 σχετικά απροβλημάτιστους γύρους με τον ταχύτερο να τον φέρνει στην 6η θέση με 1:20,824 ενώ ο Max Verstappen που ανέλαβε για την ομάδα την τελευταία ημέρα, αντιμετώπισε προβλήματα με το turbo του κινητήρα της Renault και ενώ ο ταχύτερος γύρος του ήταν αρκετός για την δεύτερη θέση (1:19,438, 8 δέκατα πίσω από τον Raikkonen), ο Ολλανδός “περιορίστηκε” σε 71 γύρους συνολικά.

Εξαιρετικά παραγωγικές ήταν οι δύο τελευταίες ημέρες για την Toro Rosso όμως. Την τρίτη ημέρα ο Daniil Kvyat έκανε 94 γύρους και τον συναντούμε στην 4η θέση της κατάταξης με 1:20,416 ενώ την τέταρτη, ο Carlos Sainz ολοκλήρωσε 132 γύρους και “κατέληξε” στην 3η θέση με 1:19,837. Εξίσου καλό ήταν το τελευταίο διήμερο και για την Force India. Την Πέμπτη ο Esteban Ocon όχι μόνο έκανε 137 γύρους αλλά έφερε την VJM10 στην 3η θέση και την Παρασκευή, ο Sergio Perez πρόσθεσε 128 γύρους στο σύνολο και βρέθηκε στην 7η θέση με χρόνο 1:20,116, περίπου 1.5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Φιλανδό της Ferrari.

Παρουσιάζοντας εξαιρετική αξιοπιστία και εστιάζοντας σε οτιδήποτε άλλο πέραν του απόλυτου χρόνου, η Williams χρησιμοποίησε και τους δύο οδηγούς την προτελευταία ημέρα δοκιμών για φέτος ενώ την τελευταία, ο Lance Stroll συμπλήρωσε 132 πολύτιμους γύρους πίσω από τα χειριστήρια της FW40 κατακτώντας την 9η θέση με χρόνο 1:20,335. Περισσότερο επεισοδιακές ήταν οι δύο τελευταίες ημέρες για την Haas αφού ενώ ο Kevin Magnussen βρέθηκε στην 5η θέση την Πέμπτη, με 119 γύρους στο ενεργητικό του, την Παρασκευή το μονοθέσιο του Romain Grosjean παρουσίασε μία διαρροή νερού, αναγκάζοντας τον Γάλλο να δηλώσει ότι υπάρχουν ακόμα “άγνωστα” για τον πρώτο αγώνα της σεζόν.

Όταν μιλάμε για προβλήματα όμως, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στην βασίλισσα της αναξιοπιστίας για τις φετινές δοκιμές: την McLaren-Honda. Την προτελευταία ημέρα, πολλά ηλεκτρικά προβλήματα ταλαιπώρησαν τον Stoffel Vandoorne με την μοναδική παρηγοριά να είναι ο μέχρι τώρα ταχύτερος γύρος της ομάδας (1:21,348 – αρκετός για την 7η θέση για την ημέρα) ενώ την τελευταία, η κατάσταση δεν άλλαξε για τον Fernando Alonso που κατάφερε να κάνει μόλις 43 γύρους! Αυτό που κάνει ακόμα πιο ανησυχητική όμως την κατάσταση, είναι το γεγονός ότι η McLaren-Honda δεν είναι μόνο αναξιόπιστη, αλλά και αργή με τον Ισπανό να εκφράζει την δυσαρέσκειά του δηλώνοντας ότι σε αυτό το σημείο, μπορεί να κερδίσει οποιοσδήποτε στην F1, εκτός από την Honda!

Λίγο καλύτερα ήταν τα πράγματα για την Renault. Η Γαλλική ομάδα είχε στο πρόγραμμα να τρέξει και με τους δύο οδηγούς αλλά τελικά ο Jolyon Palmer ήταν μοναδικός που οδήγησε την Πέμπτη. Το απόγευμα όμως αντιμετώπισε προβλήματα που τον ανάγκασαν να μείνει στους 53 γύρους. Την Παρασκευή από την άλλη, ο Nico Hulkenberg έκανε 45 γύρους με ταχύτερο το 1:19,885 που τον έφερε στην 6η θέση, ενώ ο Άγγλος έκανε 43 γύρους και βρέθηκε στην 8η θέση με 1:20,205. Τέλος, η Sauber, η οποία δεν αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα με την αξιοπιστία της, αλλά δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο από την 9η θέση του Pascal Wehrlein την προτελευταία ημέρα των δοκιμών. Το θετικό στην όλη κατάσταση βέβαια είναι ότι οι δύο οδηγοί πρόσθεσαν 233 γύρους στο σύνολο της ομάδας.

Ραντεβού στη Μελβούρνη στις 24 του μηνός για το πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος όπου θα φανεί πού βρίσκονται οι ομάδες. Όπως έχουμε πει, είναι πάρα πολύ δύσκολο να εξαχθούν συμπεράσματα από τις δοκιμές. Δεν γνωρίζουμε το πρόγραμμα που ακολουθούν οι ομάδες, τα φορτία καυσίμου ούτε τους στόχους που υπάρχουν για κάθε φορά που βγαίνει ο οδηγός με το μονοθέσιο από τα pits. Οι ερωτήσεις μας όμως θα απαντηθούν σύντομα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.