F1 2017: Δεύτερες δοκιμές Βαρκελώνης, Ημέρες 1 & 2

Όλος ο κόσμος ασχολείται με την έκθεση της Γενεύης, ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα στον χώρο της αυτοκίνησης, όμως οι οπαδοί του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ στον πλανήτη παρακολουθούμε την εξέλιξη του δεύτερου τριημέρου δοκιμών και πάλι στο Circuit de Barcelona-Catalunya.

Οι ομάδες πήραν τις θέσεις τους για άλλη μία φορά στα pits της Ισπανικής πίστας με τις McLaren-Honda, Williams και Sauber να ελπίζουν σε ένα καλύτερο δεύτερο τετραήμερο. Όσον αφορά στην Williams τουλάχιστον, η πρώτη ημέρα ήταν κάτι παραπάνω από απλό καλύτερη. Ο Felipe Massa όχι μόνο έκανε 168 γύρους, αλλά με χρόνο 1:19,726 ήταν ο ταχύτερος της ημέρας, με τους μοναδικούς που κατάφεραν επίσης να πέσουν κάτω από το 1:20 να είναι ο Daniel Ricciardo της Red Bull Racing (1:19,900) και ο Sebastian Vettel της Ferrari (1:19,906).

Η διαφορά ήταν ότι ο χρόνος του Massa έγινε με Super Softs, ο χρόνος του Ricciardo με Ultra Softs και αυτός του Vettel με Softs. Αξίζει να σημειώσουμε επίσης ότι ο Γερμανός σημείωσε 168 γύρους πίσω από το τιμόνι της SF70H. Οι οδηγοί της Mercedes-AMG μοιράστηκαν τον χρόνο της πρώτης ημέρας, με τον Lewis Hamilton να κάνει 49 γύρους και τον Valtteri Bottas 86 ενώ οι ταχύτεροι γύροι τους ήταν 1:20,456 και 1:20,924 αντίστοιχα.

Εξαιρετική ημέρα είχε και ο Esteban Ocon με την Force India να “γράφει” 142 γύρους ενώ άσχημα ξεκίνησε η McLaren που αναγκάστηκε να αλλάξει έναν ακόμα κινητήρα όταν εντόπισε ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Στη συνέχεια βέβαια, ο Stoffel Vandoorne κατάφερε να κάνει 80 γύρους, 3 λιγότερους από την Toro Rosso του Daniil Kvyat που βρέθηκε επίσης μία θέση ψηλότερα από την Αγγλική ομάδα, με χρόνο 1:21,743. Η Renault ήταν η δεύτερη ομάδα που αναγκάστηκε να αλλάξει κινητήρα κατά τη διάρκεια του session με τον Jolyon Palmer να πλήττεται περισσότερο απ’ αυτό ενώ η Sauber πρόσθεσε 100 γύρους συνολικά από τους Markus Ericsson και για πρώτη φορά φέτος έπειτα από τον τραυματισμό στην μέση, Pascal Wehrlein.

Την δεύτερη ημέρα, είχαμε “αλλαγή φρουράς” στις ομάδες που δεν χρησιμοποιούν και τους δύο οδηγούς την ίδια μέρα. Δηλαδή σε όλες εκτός από την Mercedes, την Renault και την Sauber. Ο Bottas, πίσω από τα χειριστήρια μίας W08 με Super Soft ελαστικά κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο που έχουμε δει μέχρι στιγμής στις δοκιμές (1:19,310) ωστόσο η Williams “φόρεσε” τα Ultra Softs στην FW40 επιτρέποντας στον Βραζιλιάνο να πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής από τον Φιλανδό (+0.110 δευτερόλεπτα).

Ο Raikkonen που ανέλαβε καθήκοντα για την Ferrari ήταν πάνω από 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον πρώτο (με Soft ελαστικά) και ήταν αυτός που προκάλεσε την διακοπή του session το απόγευμα όταν έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και χτύπησε στις μπαριέρες στην στροφή 3. Ο Max Verstappen ήταν ένας εκ των δύο πιλότων που έκανε πάνω από 100 γύρους την δεύτερη ημέρα των δοκιμών, με τον άλλο να είναι ο Sergio Perez της Force India. Η Renault είχε ένα παραγωγικό πρωινό με τον Hulkenberg ενώ το απόγευμα που ανέλαβε ο Palmer αντιμετώπισε κάποια τεχνικά προβλήματα. Μάντεψε ποιός άλλος είχε προβλήματα.

Φυσικά η McLaren, με τον Fernando Alonso να μην καταφέρνει πάνω από 46 γύρους ολόκληρη την ημέρα. Αναλυτικά τους χρόνους και τους διανυθέντες γύρους ανά οδηγό, στον πίνακα που ακολουθεί.

Να σημειώσουμε απλά ότι ο χρόνος του Bottas ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον ταχύτερο γύρο pole που έχουμε δει στην Βαρκελώνη (2010, Mark Webber) και σχεδόν 3 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον γύρο του Lewis Hamilton στις κατατακτήριες πέρυσι. Απόλαυσέ τον σε αυτό το onboard video:

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.