Νέο Subaru XV. Εναλλακτική πρόταση με πολλές αλλαγές.

Κακά τα ψέματα, έπρεπε να ανανεωθεί το Subaru XV. Δεν ήταν τόσο ότι υστερούσε απέναντι στον ανταγωνισμό, αλλά ότι δεν ήταν το αυτοκίνητο που ξέρουμε ότι μπορεί να βγάλει η Subaru. Έτσι, στην έκθεση της Γενεύης παρουσιάστηκε το νέο XV. Με νέα πλατφόρμα, σαφώς αναβαθμισμένη αισθητική, ανανεωμένο κινητήρα και μία σειρά νέων στοιχείων.

Το XV βασίζεται στην Subaru Global Platform που χρησιμοποιεί και το Impreza με ότι αυτό συνεπάγεται για την ακαμψία, την ασφάλεια,  το NVH (Noise / Vibration / Harshness), την βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών εξαιτίας του χαμηλότερου κέντρου βάρους κ.ά. Είναι ελαφρώς πιο πλατύ και ελαφρώς πιο χαμηλό από τον προκάτοχό του, χωρίς όμως να θυσιάζει την απόσταση από το έδαφος που διατηρείται στα 220 χιλιοστά γι’ αυτούς που αναζητούν εκτός δρόμου ικανότητες. Σε αυτές, βοηθά και το γνωστό-και-μη-εξαιρετέο Symmetrical σύστημα τετρακίνησης της Subaru που βελτιώνεται περαιτέρω με την προσθήκη του X-Mode. Ενός συστήματος που προσαρμόζει την απόκριση του γκαζιού, την κατανομή ροπής και τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος πέδησης αναλόγως των συνθηκών.

Κάτω από το καπό, βρίσκεται ένας ανανεωμένος, δίλιτρος boxer κινητήρας με την Subaru να αναφέρει ότι περισσότερα από το 80% των εξαρτημάτων του έχει αλλάξει ή/και βελτιωθεί. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας είναι κατά 12 κιλά ελαφρύτερος, ισχυρότερος και πιο οικονομικός – αν και για το τελευταίο η εταιρία δεν έγινε πιο συγκεκριμένη. Η ισχύς του κινητήρα φτάνει τα 154 άλογα με την ροπή να είναι στα 196 Nm. Στον τομέα της μετάδοσης βρίσκουμε ένα νέο Lineartronic CVT (κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) που προσφέρει και “χειροκίνητη” λειτουργία με 7 εικονικές σχέσεις.

Η καμπίνα μοιάζει γνώριμη για όποιον έχει καθίσει ή έστω έχει δει το εσωτερικό ενός Impreza. Στο κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένη η οθόνη 8 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ενώ αναβαθμισμένα παρουσιάζονται τα υλικά. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τα συστήματα ασφαλείας. Η Subaru είναι από  τις εταιρίες που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια και το νέο XV έρχεται εξοπλισμένο με συστήματα όπως το EyeSight, το Pre-Collision Braking Control, το Adaptive Cruise Control και το Lane Keep Assist. Σε αυτά, πρόσθεσε ένα νέο σύστημα ελέγχου της σκάλας των φώτων που αλλάζει από την “μεγάλη” στην κανονική ανάλογα με το τι γίνεται μπροστά, τα Steering Responsive Headlights που κινούν την ακτίνα φωτός δεξιά ή αριστερά ώστε να φωτίσουν την στροφή που έρχεται και το νέο Rear Vehicle Detection που ελέγχει τον χώρο πίσω από το αυτοκίνητο και μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο σε διάφορες καταστάσεις.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.