Alpina B5 Bi-Turbo. Κλασική Alpina με 608 άλογα!

Όσο περιμένουμε από την BMW να λανσάρει στην αγορά τη νέα M5, η Alpina δράττεται της ευκαιρίας και παρουσιάζει στην έκθεση της Γενεύης την B5 Bi-Turbo. Ένα μοντέλο που φέρει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Γερμανού βελτιωτή. Θέλεις διακριτικό bodykit και να γράφει Alpina στην “ούγια”; Η B5 Bi-Turbo το έχει. Θέλεις τις κλασικές πολυάκτινες, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών; Τις έχει. Θέλεις μπλε δαγκάνες; Έχει. Θέλεις δύναμη;

Γι’ αυτήν, φροντίζει ένας biturbo V8 με χωρητικότητα 4.4 λίτρων που αποδίδει 608 άλογα από τις 5.750 έως τις 6.250 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα στο σύνολό τους από τις 3.000 έως τις 5.000 σ.α.λ.! Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF που βελτιστοποιήθηκε για τη συγκεκριμένη εφαρμογή από την Alpina ενώ για να περάσει η ισχύς στο δρόμο, ο βελτιωτής επιστράτευσε ένα σύστημα τετρακίνησης. Έτσι, η B5 Bi-Turbo επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 3.5 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 330 km/h! Φυσικά, με τόσα άλογα και το βάρος να ξεπερνά κατά λίγο τους 2 τόνους, η κατανάλωση δεν είναι ακριβώς… χαμηλή. Κατά μέσο όρο, η “5άρα” Alpina καταναλώνει 10.3 λίτρα καυσίμου που ισοδυναμούν με εκπομπές CO2 της τάξης των 239 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο.

Όμως Alpina δεν σημαίνει μόνο δύναμη. Για να διαχειριστεί το πλαίσιο τα 600+ άλογα και τα 800 Nm ροπής, ο βελτιωτικός οίκος έχει προβεί σε σημαντικές τροποποιήσεις. Επιπλέον, η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση συνεργάζεται με το Driving Experience Control που προσφέρει επιλογές από το Sport+ για περιπτώσεις που απαιτείται το μέγιστο των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, έως το ειδικό για την Alpina, Comfort+ για μέγιστη άνεση. Επίσης, για πρώτη φορά η B5 Bi-Turbo διαθέτει το σύστημα τετραδιεύθυνσης Integral Active Steering που στρίβει τους πίσω τροχούς έως και 2.5 μοίρες, είτε στην ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός, είτε αντίθετα, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Τέλος, η Alpina εξόπλισε την τελευταία της δημιουργία με ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης που αποτελείται από δίσκους 395 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και πλευστούς δισκους 398 χιλιοστών πίσω.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Alpina B5 Bi-Turbo είναι διαθέσιμη τόσο ως sedan, όσο και ως station wagon με την τιμή της να ξεκινά από τα €94.118 και τα €96.891 αντίστοιχα (τιμές Γερμανίας φυσικά). Πάντως προσφέρει μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική στην BMW M5, που αναμένεται να παρουσιαστεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αλλά θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά ως sedan.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.