Porsche 911 GT3. Η επιστροφή του μηχανικού κιβωτίου!

Η Porsche φαίνεται πως αφενός έμαθε το μάθημά της και αφετέρου ακούει τους πελάτες της. Η προηγούμενη 911 GT3 ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά με το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και αυτό δεν ευχαρίστησε ούτε τον ειδικό τύπο, ούτε μέρος του πελατολογίου της εταιρίας. Όμως με τη νέα 911 GT3, η Γερμανική εταιρία γυρνά σελίδα, αφήνει πίσω τους “διαπληκτισμούς” και προσφέρει ακριβώς αυτό που ήθελε ο κόσμος.

Πρώτον, βασίζεται στο πλαίσιο που χρησιμοποιεί και η 911 Carrera S, όμως έχει αποκτήσει νέες ρυθμίσεις και “κάθεται” 25 χιλιοστά χαμηλότερα. Επιπλέον, εξοπλίζεται με το σύστημα τετραδιεύθυνσης της εταιρίας που ανάλογα με την ταχύτητα, στρίβει τους τροχούς του πίσω άξονα είτε στην ίδια κατεύθυνση με αυτούς του εμπρός άξονα, είτε προς την αντίθετη. Στην αντίθετη κατεύθυνση σε χαμηλές ταχύτητες, μειώνοντας εικονικά το μεταξόνιο της GT3 και χαρίζοντας βελτιωμένη ευελιξία και στην ίδια όταν οι ταχύτητες ανεβαίνουν, αυξάνοντας εικονικά το μεταξόνιο και βελτιώνοντας την ευστάθεια. Τέλος, οι ενεργές βάσεις του κινητήρα και το μπλοκέ πίσω διαφορικό, βελτιώνουν την δυναμική συμπεριφορά του οχήματος.

Όσον αφορά στην εμφάνιση, η νέα 911 GT3 δεν αφήνει περιθώρια παρεξήγησης. Η μεγάλη, ανθρακονημάτινη πίσω αεροτομή κάνει σαφείς τις προθέσεις της συγκεκριμένης έκδοσης ενώ ο σχεδιασμός του εμπρός μέρους έχει υποδειχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από την αεροδυναμική για την βέλτιστη δυνατή ροή του αέρα. Στο πίσω μέρος δε, εκτός από την αεροτομή, υπάρχει και ένας μεγάλος διαχύτης με ενσωματωμένες τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης. Το εσωτερικό, με το sport τιμόνι διαμέτρου 360 χιλιοστών και την λιτή σχεδίαση, απλά τονίζει τον χαρακτήρα του μοντέλου χωρίς υπερβολές που πιθανώς να αποσπούν την προσοχή από τα σημαντικά.

Τέλος, η “καρδιά” της 911 GT3. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, βρίσκεται τοποθετημένος ο ατμοσφαιρικός, επίπεδος εξακύλινδρος με χωρητικότητα 4 λίτρων που αποδίδει 500 άλογα Και 458 Nm ροπής! Για να ικανοποιήσει τους πάντες, η Porsche αποφάσισε να προσφέρει ως standard το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με την δυνατότητα όμως για όποιον το επιθυμεί, να επιλέξει ένα 6-τάχυτο, μηχανικό! Ο ισχυρός, ατμοσφαιρικός, επίπεδος κινητήρας, επιταχύνει την βάρους 1.430 κιλών 911 GT3 στα 100 km/h από στάση σε 3.4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική είναι 318 km/h. Η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο πάντως, είναι 0.5 δευτερόλεπτα πιο αργή έως τα 100 km/h αλλά είναι κατά 16.7 κιλά ελαφρύτερη και έχει υψηλότερη τελική (320 km/h).

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.