Lexus LS 500h. Με περιβαλλοντική συνείδηση.

Κάτι περισσότερο από έναν χρόνο μετά την παρουσίαση του “συμβατικού” LS, η Lexus φέρνει στη Γενεύη την πιο “πράσινη” έκδοση της ολοκαίνουριας ναυαρχίδας της. Το υβριδικό Lexus LS 500h κατασκευάζεται, προφανώς, στην ίδια, Lexus Global Architecture-Luxury πλατφόρμα αλλά διαθέτει ένα εντελώς διαφορετικό powertrain.

Για την ακρίβεια, εξοπλίζεται με την τελευταία έκδοση του Multi Stage Hybrid System που συνδυάζεται έναν V6 βενζινοκινητήρα 3.5 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες για συνολική απόδοση 354 ίππων. Με αυτό το σύστημα, η Lexus υπόσχεται ταχύτερες, αμεσότερες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού, χωρίς όμως να θυσιαστεί η χαρακτηριστική ομαλότητα για την οποία έγιναν γνωστά τα υβριδικά της. Επιπλέον, εξασφαλίζει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις, αφού τα πρώτα 96 km/h από στάση, έρχονται σε 5.4 δευτερόλεπτα!  Όταν όμως η απόλυτη ισχύς δεν είναι ζητούμενο, το LS 500h μπορεί να κινείται με ταχύτητες έως και 140 km/h, χωρίς να λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας.

Όσον αφορά στην μετάδοση, το κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) έχει αποκτήσει νέες ρυθμίσεις και επωφελείται από μία AI μονάδα ελέγχου που συνήθως βρίσκεται σε συμβατικά αυτόματα και παρέχει στο LS 500h άμεση, γραμμική και συνεχόμενη επιτάχυνση. Υπάρχει επίσης ένα σύστημα που ονομάζεται Driver’s Mind Index, το οποίο ρυθμίζει τις αλλαγές ταχυτήτων ανάλογα με το στυλ οδήγησης του οδηγού.

Το Multi Stage Hybrid System της Lexus, τροφοδοτείται από μία ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου που σύμφωνα με την εταιρία, είναι 20% μικρότερη από την μονάδα μετάλλου-νικελίου που διέθετε το “απερχόμενο” LS 600h. Έχει όμως μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος και μειωμένο βάρος ενώ είναι η πρώτη μπαταρία υβριδικού συστήματος της Lexus που διαθέτει σχεδιασμό “δορυφορικής κατασκευής”. Αυτός, επιτρέπει στην εταιρία να εκμεταλλεύεται αυτό που θα ήταν κενός χώρος μέσα στο pack μπαταριών για να τοποθετηθούν καλωδιώσεις κ.ά. εξαρτήματα ώστε να μειωθούν οι διαστάσεις της μονάδας.

Κατά τα άλλα, το υβριδικό LS δεν έχει αλλάξει σε σύγκριση με το “συμβατικό” LS. Διαθέτει το ίδιο υπερπολυτελές και σύγχρονο εσωτερικό που σύμφωνα με την εταιρία “είναι εμπνευσμένο από την Ιαπωνική κουλτούρα και τις παραδόσεις” ενώ αξίζει να αναφέρουμε το πακέτο Lexus Dynamic Handling που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά του μοντέλου “συντονίζοντας” τα συστήματα πέδησης, διεύθυνσης και ευστάθειας. Οι πωλήσεις του νέου LS, συμπεριλαμβανομένης της υβριδικής έκδοσης, θα ξεκινήσουν προς το τέλος του 2017, με την τιμή να ανακοινώνεται πιο κοντά στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην αγορά.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.