Honda Civic Type R. Σημαντικά βελτιωμένο και με 320 άλογα!

Δεν άργησε η Honda. Ήθελε το νέο Type R νωρίς στην αγορά να λειτουργήσει ως “halo” έκδοση του απλού Civic και η έκθεση της Γενεύης είναι η ιδανική ευκαιρία για την παρουσίαση ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Αυτό είναι λοιπόν το νέο Honda Civic Type R – ένα μοντέλο που μοιάζει να μην διαφέρει σημαντικά από τον προκάτοχό του, αλλά αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την πραγματικότητα.

Μία από τις βασικότερες διαφορές, έχει να κάνει με το γεγονός ότι η Type R έκδοση εξελίχθηκε “δίπλα” στην απλή και όχι μετά από αυτήν. Έτσι, εκμεταλλευόμενο την πρόοδο που σημείωσε η Honda από την 9η γενιά του Civic, στην 10η, το νέο Type R έχει στρεπτική ακαμψία αυξημένη κατά 38% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του! Διατηρεί την Dual-Axis εμπρός ανάρτηση για την μείωση του φαινομένου του torque-steer αλλά η πίσω διάταξη πολλαπλών συνδέσμων είναι νέα, το κέντρο βάρους, βρίσκεται 34 χιλιοστά χαμηλότερα με ότι αυτό συνεπάγεται για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και προστίθεται το σύστημα Adaptive Suspension με αμορτισέρ 3 θαλάμων. Χάρη στο πιο επίπεδο πάτωμα, την τεράστια αεροτομή και τους vortex generators στο τελείωμα της οροφής, βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική του νέου Type R, με την Honda να αναφέρει ότι διαθέτει “την καλύτερη ισορροπία μεταξύ lift και drag στην κατηγορία”. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 350 χιλιοστών εμπρός και απλούς δίσκους 305 χιλιοστών πίσω, με τις εμπρός δαγκάνες να είναι τετραπίστονες. Οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών δε, ντύνονται με ελαστικά ContiSportContact 6, διάστασης 245/30/20.

Κάτω από το καπό, βρίσκεται μία ανανεωμένη έκδοση του γνωστού, δίλιτρου, υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα. Η ροή των καυσαερίων στην εξάτμιση βελτιώθηκε και η ECU βελτιστοποιήθηκε με αποτέλεσμα ο κινητήρας να αποδίδει πλέον 320 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 2.500 έως τις 4.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται δε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο που διαθέτει λειτουργία αυτόματου rev-matching ενώ η δύναμη περνά στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα. Όσον αφορά στην μετάδοση, το μόνο ερωτηματικό είναι αν το νέο Civic Type R εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αν αυτό είναι μηχανικό ή ηλεκτρονικό/εικονικό. Άγνωστο είναι και το βάρος του νέου Type R, με την Honda να αναφέρει ότι είναι “περίπου το ίδιο” με αυτό του μοντέλου που αντικαθιστά – δηλαδή κάπου στην περιοχή των 1.382 κιλών.

Τέλος, σε μία προσπάθεια της Honda να κάνει πιο “ολοκληρωμένο” το νέο Civic Type R, υπήρξε και μία τροποποίηση στα modes λειτουργίας. Υπάρχει το default “Sport” και γι’ αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω, υπάρχει και το “R” – το οποίο είναι “λίγο πιο σκληρό απ’ ότι πριν”. Τώρα όμως, υπάρχει και το “Comfort” γιατί όπως ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρίας, το νέο Type R θα πρέπει να απευθύνεται σε ευρύτερο target group ενώ για πρώτη φορά, θα είναι διαθέσιμο και στις Η.Π.Α…

Η παραγωγή του νέου Honda Civic Type R θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2017 στο εργοστάσιο της φίρμας στο Swindon της Αγγλίας, απ’ όπου θα εξάγεται στις αγορές του κόσμου. Περισσότερες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των επιδόσεων και της τιμής, θα έχουμε πλησιέστερα στο λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά. Τέλος, να σημειώσω ότι η Honda υποσχέθηκε ότι την ερχόμενη άνοιξη, θα κάνει προσπάθεια για να ανακτήσει το ρεκόρ γύρου για μπροστοκίνητα οχήματα στο Nurburgring. Ένα ρεκόρ που προς το παρόν τουλάχιστον, ανήκει στο Volkswagen Golf GTI Clubsport S.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.