Νέο Ford Fiesta ST. Τρικύλινδρο αλλά με 200 ίππους!

Ως αρθρογράφος αλλά και ως αναγνώστης χαίρομαι ιδιαίτερα όταν μία εταιρία δεν αναλώνεται σε πλειάδα teasers αλλά ανακοινώνει την ημερομηνία παρουσίασης με ένα, απλό, σύντομο video (ή φωτογραφία) και όταν έρχεται εκείνη η ημερομηνία, απλά παρουσιάζει το αυτοκίνητο. Αυτό ακριβώς έκανε η Ford για το νέο Fiesta ST. Ένα σύντομο video και σήμερα, αποκαλυπτήρια!

Το νέο Ford Fiesta ST, είναι το πρώτο αυτοκίνητο που “φοράει” τον ολοκαίνουριο, 1500άρη, τρικύλινδρο Ecoboost κινητήρα. Ναι, σωστά διάβασες: hot hatch με τρικύλινδρο κινητήρα. Όμως το downsizing στον τομέα του κινητήρα, δεν συνεπάγεται και συμβιβασμούς στην απόδοση αφού ο τρικύλινδρος Ecoboost είναι σε θέση να αποδίδει 200 άλογα και 290 Nm ροπής.  Ανήκει στη γενιά των κινητήρων που συνδυάζουν άμεσο και έμμεσο ψεκασμό ενώ η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου (ενός κυλίνδρου) με την οποία εξοπλίζεται, εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν – κατά τη διάρκεια ταξιδιού με σταθερή ταχύτητα για παράδειγμα ή όταν το φορτίο του κινητήρα είναι χαμηλό.

Ένα επιπλέον εργαλείο παραμετροποίησης, είναι και τα Selectable Drive Modes του νέου Fiesta ST. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία modes για να βελτιστοποιήσει την οδηγική εμπειρία αναλόγως των συνθηκών. Έτσι, διαθέσιμο είναι το Normal που προσφέρει ακριβώς αυτό που φαντάζεσαι, το Sport που κάνει πιο άμεση την απόκριση του γκαζιού και αλλάζει τις ρυθμίσεις στο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης και τέλος, το Track όπου όλα τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου αποκτούν τις ρυθμίσεις που πρέπει για την επίτευξη του ταχύτερου χρόνου, το traction control απενεργοποιείται και το σύστημα ευστάθειας ελαχιστοποιεί τις επεμβάσεις του.

Να σημειώσουμε ότι το νέο Ford Fiesta ST εφοδιάζεται με σύστημα Electronic Sound Enhancement που ενισχύει τον ήχο του τρικύλινδρου κινητήρα αλλά και τεχνολογία Torque Vectoring Control που βελτιώνει την πρόσφυση και μειώνει την υποστροφή φρενάροντας τον εσωτερικό τροχό στις στροφές. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι το σύστημα ευστάθειας ρυθμίζεται ξεχωριστά σε 3 modes με το πρώτο να αφήνει το σύστημα να λειτουργεί κατά το δοκούν, το δεύτερο να περιορίζει τις επεμβάσεις και το τρίτο να το απενεργοποιεί πλήρως.

Οι πωλήσεις του νέου Fiesta ST θα ξεκινήσουν στις αρχές του επόμενου έτους με τιμή που μάλλον θα είναι ελαφρώς υψηλότερη από αυτήν του απερχόμενου μοντέλου.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.