Panamera Turbo S E-Hybrid. Και turbo και υβριδική και με 680 άλογα!

Έπειτα από το επιτυχημένο λανσάρισμα της Panamera 4 E-Hybrid με τον V6 βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα, η Porsche αποφάσισε να εμπλουτίσει την γκάμα των υβριδικών μοντέλων της και να δείξει ότι η υβριδική τεχνολογία έχει σημαντικές δυνατότητες. Στην έκθεση της Γενεύης λοιπόν, η Γερμανική εταιρία θα κάνει το ντεμπούτο της Panamera Turbo S E-Hybrid.

Κάτω από το καπό της νέας ναυαρχίδας της Porsche, “κρύβεται” ο γνωστός twin-turbo V8 των 4 λίτρων. Όμως αυτή τη φορά, δεν είναι μόνος του. Συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και μία υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 14.1 kWh. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 550 ίππους ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 136 με αποτέλεσμα συνδυαστική απόδοση της τάξης των 680 ίππων και 850 Nm ροπής, πρακτικά από το ρελαντί! Φυσικά, η ισχύς περνά στον δρόμο μέσω του 8-τάχυτου, PDK, αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και του συστήματος τετρακίνησης της εταιρίας ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι η “στρατηγική” με την οποία συνδυάζονται οι κινητήρες, προέρχεται απευθείας από την 918 Spyder.

Σε κάθε περίπτωση, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3.4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της Panamera Turbo S E-Hybrid είναι 310 km/h. Όλα αυτά, τη στιγμή που σύμφωνα με την Porsche, η υπερτροφοδοτούμενη, plug-in υβριδική Panamera, καταναλώνει κατά μέσο όρο 2.9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει μόλις 66 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (στον New European Driving Cycle). Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η Panamera Turbo S E-Hybrid μπορεί να κινηθεί έως και 50 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια!

Όπως είπαμε, η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, πριν λανσαριστεί στην Ευρωπαϊκή αγορά τον Ιούλιο του 2017. Στον standard εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα PCCB κεραμικά φρένα, το Porsche Dynamic Chassis Control Sport που “περιέχει” το Porsche Torque Vectoring Plus, το Power Steering Plus, ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών, στοιχεία ενεργής αεροδυναμικής και αερανάρτηση με το Porsche Active Suspension Management σύστημα. Τέλος, να αναφέρουμε ότι η Panamera Turbo S E-Hybrid θα είναι διαθέσιμη και ως Executive, με το μεταξόνιο επιμηκυμένο κατά 150 χιλιοστά.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.