Pirelli. 110 χρόνια αγωνιστικής ιστορίας

Η Pirelli γιορτάζει την 110η επέτειό της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και μάλιστα με τρόπο που σηματοδοτεί τις αλλαγές στο πέρασμα  των χρόνων. Όμως εδώ και αρκετά χρόνια, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός παίζει ζωτικό ρόλο για τα ελαστικά αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε ό,τι αφορά την τεχνολογική εξέλιξη. Η Pirelli το συνειδητοποίησε στο τέλος του 19ου αιώνα, όταν ο ιδρυτής της εταιρείας Giovanni Battista Pirelli διέκρινε πώς οι αγώνες μοτοσικλετών θα μπορούσαν να λειτουργήσουν σαν ένα στάδιο δοκιμών για τα ελαστικά δρόμου. Και αυτός είναι ο λόγος που το φετινό ορόσημο γιορτάζεται στο εθνικό μουσείο αυτοκινήτου του Τορίνο:  ένα πραγματικό σύμβολο στην ιστορία της αυτοκίνησης για δύο αιώνες όπου βρίσκεται σήμερα η Itala 35/45HP που κέρδισε στο Παρίσι και σηματοδότησε το πρώτο πραγματικό κεφάλαιο στην ένδοξη ιστορία της Pirelli στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

 Μουσείο με πραγματικό κύρος

Από την Itala του Πρίγκιπα Scipione μέχρι τα νέα φαρδύτερα ελαστικά της F1 που σύντομα θα κάνουν το αγωνιστικό ντεμπούτο τους στο Grand Prix Αυστραλίας, στον πρώτο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος για το 2017, οι διακρίσεις που έχουν συγκεντρώσει οχήματα των 2 και 4 τροχών εφοδιασμένων με Pirelli αντιπροσωπεύουν μία ιστορία 110 χρόνων στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Παράλληλα όμως προσφέρουν ένα παράθυρο στο παρόν όπου οι αγώνες και τα ελαστικά δρόμου είναι πιο συνδεδεμένα από ποτέ. Μία Porsche 911S Turbo δρόμου και μία αγωνιστική Lamborghini Huracan GT3 αναδεικνύουν ξεκάθαρα τις εντυπωσιακές ομοιότητες μεταξύ των προϊόντων P Zero (του ελαστικού υπερυψηλών επιδόσεων της Pirelli) για το δρόμο και την πίστα.

Τα ελαστικά της Ducati από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike λανσάρονται με το σλόγκαν ‘πουλάμε αυτά που τρέχουμε, τρέχουμε με αυτά που πουλάμε’: επί πολλά χρόνια, το ‘διαβατήριο’ ενός προϊόντος που επιτρέπει στις μοτοσικλέτες να πετάνε στην πίστα, αλλά μπορεί να πουληθεί και σε όλο τον κόσμο για ενθουσιώδεις αναβάτες  που επωφελούνται από τις επιδόσεις και την ασφάλεια σε καθημερινή χρήση. Αυτή η φιλοσοφία βρίσκεται στην καρδιά του τομέα Prestige της Pirelli, που σήμερα εφοδιάζει το 50% όλων των μοντέλων prestige τα οποία κυκλοφορούν στην αγορά. Prestige είναι μία φιλοσοφία: το σύμβολο της αποστολής της Pirelli ως η ιδανική επιλογή για τα πιο ισχυρά, αποκλειστικά και επιθυμητά μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο. Οι αγωνιστικές επιτυχίες σε όλο τον κόσμο αποτελούν τη βιτρίνα των προϊόντων που τώρα εκτίθενται στα Pirelli P Zero World. Πρόκειται για καταστήματα και κέντρα εξυπηρέτησης σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες και αποκλειστικές επιθυμίες των πιο απαιτητικών πελατών της Pirelli. Το πρώτο από αυτά τα καινοτόμα κέντρα έχει ανοίξει εδώ και αρκετούς μήνες στο Los Angeles, ενώ άλλα είναι έτοιμα να ξεπροβάλλουν σε όλο τον κόσμο.

 

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.