Ferrari 812 Superfast. Η νέα berlinetta της Ferrari είναι εδώ!

Τελικά είναι επίσημο. Η Ferrari επέλεξε την 87η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης για να παρουσιάσει την 812 Superfast. Την “ισχυρότερη και ταχύτερη Ferrari στην ιστορία της μάρκας”. Το μοντέλο που αντικαθιστά στην ουσία την F12berlinetta και όπως αναφέρει η ίδια η εταιρία “φέρνει μία νέα εποχή στην ιστορία των 12-κύλινδρων Ferrari.

Στο κέντρο της 812 Superfast βρίσκεται ένας “νέος” V12, ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 6.5 λίτρων που αποδίδει 800 άλογα στις 8.500 σ.α.λ. 60 άλογα περισσότερα από την F12berlinetta και 20 περισσότερα από την ειδική F12tdf. Η μέγιστη ροπή είναι 718 Nm στις 7.000 σ.α.λ. αλλά το 80% αυτής είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. εξασφαλίζοντας οδηγισημότητα και γρήγορο “pick-up” ακόμα και σε χαμηλές στροφές. Για να επιτευχθεί η ειδική ισχύς των 123 ίππων ανά λίτρο, ο ατμοσφαιρικός V12 έχει εφοδιαστεί με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου με μέγιστη πίεση τα 350 bar και εισαγωγή αέρα μεταβλητής γεωμετρίας – μία τεχνολογία που προέρχεται από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες της F1 του παρελθόντος. Για να κλείσουμε με το drivetrain, να αναφέρουμε ότι ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με “ειδικές σχέσεις” και ακόμα χαμηλότερους χρόνους για το ανέβασμα και το κατέβασμα ταχύτητας. Όλα αυτά, έχουν ως αποτέλεσμα τα πρώτα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 2.9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα είναι μεγαλύτερη των 340 km/h. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η μέση κατανάλωση που δίνει η Ferrari είναι 14.9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα που ισοδυναμεί με εκπομπές ρύπων της τάξης των 340 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο.

Η 812 Superfast είναι η πρώτη Ferrari που εξοπλίζεται με το EPS (σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση) ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η τελευταία έκδοση του πατενταρισμένου συστήματος Side Slip Control. Τέλος, για άλλη μία φορά μετά την F12tdf, χρησιμοποιείται το σύστημα Virtual Short Wheelbase 2.0 σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης.

Όσον αφορά στον σχεδιασμό… τον βλέπεις. Η 812 Superfast σχεδιάστηκε από το Ferrari Styling Centre και “επαναπροσδιορίζει την επίσημη γλώσσα των μπροστομήχανων Ferrari”. Το υψηλό πίσω μέρος θυμίζει την 365 GTB4 του 1969 ενώ τα τετραπλά φωτιστικά σώματα είναι εμπνευσμένα από την παράδοση της Ιταλικής εταιρίας και σε συνδυασμό με τις οριζόντιες γραμμές, δίνουν την 812 Superfast μία επιβλητική στάση. Το εμπρός μέρος από την άλλη, είναι “πολυλειτουργικό” και ενσωματώνει μία σειρά αεροδυναμικών λύσεων που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων και τα ενεργά πτερύγια στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Πιο πάνω, ξεχωρίζουν τα λεπτά και “επιθετικά” LED φωτιστικά σώματα καθώς οι πολυάριθμοι αεραγωγοί με αυτούς δίπλα από τα φώτα και λίγο πιο πίσω στο καπό να ξεχωρίζουν.

Το εσωτερικό δε, έχει επανασχεδιαστεί ώστε να ταιριάζει με το πιο ακραίο εξωτερικό χωρίς όμως να αποποιείται την άνεση και την ευρυχωρία που οι μπροστομήχανες Ferrari πάντοτε πρόσφεραν. Για άλλη μία φορά επικρατούν οι οριζόντιες γραμμές ενώ τα βασικά στοιχεία μοιάζουν να αιωρούνται δίνοντας έναν αέρα φινέτσας. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι τα εργονομικά καθίσματα, το τιμόνι, ο πίνακας οργάνων και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης είναι νέα.

Όπως είπαμε, η Ferrari 812 Superfast θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές του Μαρτίου και μαζί της, θα κάνει ντεμπούτο και το “Rosso Settanta” χρώμα που δημιουργήθηκε για τον εορτασμό της 70ης επετείου της εταιρίας.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.