Ετοιμάζεται το νέο Nissan Leaf

Ήρθε η ώρα για το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό όχημα στον κόσμο να ανανεωθεί και δεν μιλάμε για ένα απλό facelift. Η Nissan ετοιμάζει την δεύτερη γενιά του Leaf με αλλαγές εντός, εκτός και… επί τα αυτά!

Το νέο μοντέλο θα βασίζεται σε μία εξέλιξη της πλατφόρμας που χρησιμοποιεί το τρέχον Leaf ενώ δομικές αλλαγές που έχουν γίνει θα επιτρέπουν μία πιο αρθρωτή αρχιτεκτονική μπαταριών και νέες προσεγγίσεις στα θέματα της διαχείρισης της ροής ενέργειας και της θερμοκρασίας του battery pack. Κατά τα άλλα, δεν θα αλλάξει κάτι δραστικά. Δεν πρόκειται να δούμε το Leaf να ψηλώνει και να αποκτά χαρακτηριστικά crossover. Όμως θα το δούμε να αποκτά συμβατότητα με ταχυφορτιστές 150 kW (τουλάχιστον στις κορυφαίες εκδόσεις) αλλά και να εφοδιάζεται με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της εταιρίας, ProPilot.

Σχεδιαστικά, πολλά χρόνια έχουν περάσει από το 2010, οπότε και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Leaf. Η Ιαπωνική εταιρία φαίνεται πως άκουσε την κριτική του ειδικού τύπου και του αγοραστικού κοινού και αλλάζει τον σχεδιασμό του ηλεκτρικού της μοντέλου για την επόμενη γενιά. Για “έμπνευση”, δεν χρειάζεται να κοιτάξει μακριά. Το IDS Concept του 2015 μάλλον θα αποτελέσει οδηγό για το design του νέου Leaf με το εμπρός μέρος να αποκτά την χαρακτηριστική V-motion γρίλια και στο πίσω μέρος να αποχωρούν τα κάθετα φωτιστικά σώματα για να πάρουν την θέση τους “συμβατικότερα” οριζόντια.

Τέλος, στα μηχανικά, ο ηλεκτροκινητήρας κατά πάσα πιθανότητα θα έχει την ίδια ιπποδύναμη με τώρα και το Leaf θα εξακολουθεί να είναι μπροστοκίνητο. Αυτό που θα διαφέρει όμως σε σύγκριση με τώρα, είναι οι μπαταρίες. Περιμένουμε το Leaf να δίνει την επιλογή ανάμεσα σε δύο (μπορεί και τρεις) μπαταρίες, ξεκινώντας από τις 40 kWh και καταλήγοντας στις 60. Λογικά, δεδομένης της εξέλιξης, οι μπαταρίες δεν θα είναι βαρύτερες συγκρινόμενες με τις μπαταρίες των 30 kWh του απερχόμενου μοντέλου που σημαίνει ότι οι επιδόσεις θα είναι στην χειρότερη των περιπτώσεων παρεμφερείς με τις τωρινές, αλλά ειδικά αυτή των 60 kWh, θα χαρίζει σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία – της τάξης των 350-400 χιλιομέτρων.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.