Με έως και 280 άλογα το Hyundai i30 N

Όπως ήδη γνωρίζουμε, η Hyundai ετοιμάζεται να λανσάρει το i30 N κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του 2017. Το Κορεάτικο hot hatch θα είναι η πρώτη πραγματική προσπάθεια του “N Performance” τμήματος υπό την ηγεσία του πρώην επικεφαλής της BMW M, Albert Biermann και θα τοποθετηθεί απέναντι σε πανίσχυρους αντιπάλους όπως το VW Golf GTI, το Ford Focus ST κ.ά. Με τι προσόντα όμως φιλοδοξεί να κερδίσει την ψήφο και κατά συνέπεια το πορτοφόλι του αγοραστικού κοινού;

Πρώτα απ’ όλα, κάτω από το καπό του i30 N θα βρίσκεται ένας δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος, τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας που σύμφωνα με πληροφορίες, θα είναι διαθέσιμος σε δύο “εκδόσεις”. Η “απλή” Road έκδοση θα αποδίδει περί τα 250 άλογα ενώ η κορυφαία, Track, θα προσφέρει 280. Καλά ξεκινάμε λοιπόν. Ο κινητήρας, θα συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο που θα διαθέτει λειτουργία “rev-matching” για αυτόματο συγχρονισμό των στροφών κατά το κατέβασμα ταχυτήτων, είτε με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η ισχύς θα περνά στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα μόνο ενώ για την βελτίωση της πρόσφυσης και την διαχείριση της ροπής, θα φροντίζει ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες, αναφέρουν το i30 N θα εξοπλίζεται μεταξύ άλλων με ρυθμιζόμενη ανάρτηση, “ρυθμιζόμενη” εξάτμιση με την ένταση και την χροιά της να εξαρτώνται από το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, σύστημα ευστάθειας δύο σταδίων με ειδικό mode για οδήγηση σε πίστα και 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος.

Επιπλέον, θα διαφοροποιείται από τα “απλά” i30 χάρη σε μία σειρά παρεμβάσεων στον προφυλακτήρα και την γρίλια εμπρός, στον προφυλακτήρα, τον διαχύτη και την αεροτομή πίσω καθώς και στο εσωτερικό, όπου θα αποκτήσει sport καθίσματα, τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και φυσικά, πίνακα οργάνων.

Όπως έχουμε πει, το “δεύτερο μισό του 2017” δεν λέει πολλά για την ακριβή ημερομηνία παρουσίασης του καυτού i30, αλλά η λογική λέει ότι το ντεμπούτο θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το φθινόπωρο. Η παραγωγή του από την άλλη, αναμένεται να ξεκινήσει στο εργοστάσιο της φίρμας στην Τσεχία, τον Δεκέμβριο του έτους που διανύουμε. Πριν κλείσουμε δε, αξίζει να αναφέρουμε ότι κυκλοφορούν φήμες που κάνουν λόγο για μία ακόμα πιο σκληροπυρηνική, τετρακίνητη έκδοση με 380 περίπου άλογα που θα αντλεί έμπνευση από το RN Concept που είδαμε πέρυσι στο Παρίσι.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.