“Χείρα βοηθείας” από τις Ιταλικές αρχές στην Fiat Chrysler;

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters που επικαλείται μία αναφορά του Ιταλικού Υπουργείου Μεταφορών, οι Ιταλικές αρχές επέτρεψαν σε οχήματα της Fiat Chrysler Automobiles να παραλείψουν ορισμένα πολύ βασικά tests για τον εντοπισμό “defeat devices”. Η αναφορά αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ποτέ δεν δημοσιοποιήθηκε επίσημα και τώρα που είδε το φως της δημοσιότητας, ενδέχεται να δημιουργήσει προβλήματα στην Ιταλο-Αμερικανική εταιρία που ήδη βρίσκεται στο στόχαστρο των Αμερικανικών και των Γερμανικών αρχών.

Η αναφορά, περιλαμβάνει ολοκληρωμένα στοιχεία για 8 πετρελαιοκίνητα οχήματα των BMW, Ford, Mercedes-Benz, Volkswagen και Opel, αλλά για τρία από τα 7 μοντέλα της FCA που δοκιμάστηκαν (ένα Jeep Cherokee 2.0, μία Alfa Romeo Giulietta 1.6 και μία Lancia Ypsilon 1.3), λείπουν αποτελέσματα από μία φάση μετρήσεων στον δρόμο και μία αντεστραμμένη εκδοχή του NEDC test. Επίσης, λείπουν δεδομένα και για τα 7 μοντέλα της FCA σχετικά με το “Artemis” test που προσαρμόζει το καθεστώς εργαστηρίου για να αναπαριστά καλύτερα αστικά στυλ οδήγησης. Σύμφωνα με το Reuters, αυτά τα τρία πρωτόκολλα χρησιμοποιούνται συνήθως για τον εντοπισμό “defeat devices” αφού τις αποτρέπει από το να “καταλάβουν” ότι πρόκειται για test.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα tests στα μοντέλα της FCA έγιναν στα εργαστήρια της ίδιας της εταιρίας, υπό την επίβλεψη στελεχών του Υπουργείου ενώ τα υπόλοιπα οχήματα εξετάστηκαν σε ανεξάρτητες εγκαταστάσεις. Εκπρόσωπος του Υπουργείου πάντως δήλωσε ότι “κανένα test δεν παραλήφθηκε για την FCA” και ότι τις ερχόμενες εβδομάδες θα δημοσιοποιηθεί μία νέα, ολοκληρωμένη αναφορά που θα περιλαμβάνει όλα τα αποτελέσματα δοκιμών για όλα τα μοντέλα.

“Πρέπει να σταματήσουμε αυτή την βολική σχέση μεταξύ των εθνικών αρχών και των αντίστοιχων κατασκευαστών.

Αυτό το πρόβλημα είναι στην καρδιά του Dieselgate.”

Δήλωσε η Julia Poliscanova του οργανισμού Transport & Environment και αυτό ακριβώς πάει να γίνει με έναν κανονισμό που ετοιμάζεται στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και που θα ενισχύσει τις αρμοδιότητές του στον τομέα της εξέτασης οχημάτων.

“Τα κράτη-μέλη ήθελαν να κρατήσουν την ευθύνη αποκλειστικά. Αλλά αυτό το σύστημα απέτυχε.”

Είπε η Lucia Caudet – εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.